تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 1:36
کد خبر : 122301

پزشکیان: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد

پزشکیان: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد

آرمان شرق-گروه سیاست:اگر آقای دکتر عین‌اللهی استیضاح شود و نمایندگان بخواهند وزیر جدیدی را روی کار بیاوریم، باز “روز از نو و روزی از نو” خواهد بود. یعنی یک وزیر جدید باید مدتی به فکر چینش نیروها و عزل و نصب‌ها باشد و فرصت زیادی در این زمینه از دست می‌رود.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد.

پزشکیان: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس : متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده فعلی تبریز در مجلس، ضمن مخالفت با استیضاح دکتر عین‌اللهی(وزیر بهداشت) در مجلس، گفت: به‌جای استیضاح وزیر بهداشت، باید تعامل کنیم.

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تعامل نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: تصور نمی‌کنم که استیضاح وزیر بهداشت مشکلی را حل کند. ما نهایتا باید با همدیگر تعامل داشته باشیم و از وزارت بهداشت بخواهیم که در چارچوب قانون عمل کند.

وی افزود: اگر آقای دکتر عین‌اللهی استیضاح شود و نمایندگان بخواهند وزیر جدیدی را روی کار بیاوریم، باز “روز از نو و روزی از نو” خواهد بود. یعنی یک وزیر جدید باید مدتی به فکر چینش نیروها و عزل و نصب‌ها باشد و فرصت زیادی در این زمینه از دست می‌رود.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد.

پزشکیان با اشاره به تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، گفت: در بحث کرونا یک هماهنگی ملی به وجود آمد. من در همان زمان معتقد بودم که برای مقابله با کرونا باید سران سه قوه هماهنگ باشند.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مسئولان وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان و پزشکان و پرستاران به اندازه سهم خود در مقابله با کرونا از جمله جلوگیری از شیوع کرونا و تزریق واکسن، جانفشانی کردند که باید قدردان باشیم.

پزشکیان گفت: از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم تا در خصوص نحوه مدیریت و همچنین نحوه نظارت بر امور تجدیدنظر داشته باشند و تعامل سازنده با مجلس در پیش بگیرند در غیر این‌صورت به بن‌بست خواهیم رسید.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.