تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 6:35
کد خبر : 118250

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با سخنرانی استادان برجسته ۹ کشور

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با سخنرانی استادان برجسته ۹ کشور

آرمان شرق-گروه ورزش:هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۲ – ۲۱ آذرماه سالجاری، از هفته آینده با سخنرانی استاد برجسته از ۸ کشور جهان با موضوع «روابط عمومی شبکه ای» آغاز به کار می کند.

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با سخنرانی استادان برجسته ۹ کشور

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۲ – ۲۱ آذرماه سالجاری، از هفته آینده با سخنرانی استاد برجسته از ۸ کشور جهان با موضوع «روابط عمومی شبکه ای» آغاز به کار می کند.
هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اعلام این مطلب گفت: در این دوره از سمپوزیوم، علاوه بر اینکه «روابط عمومی شبکه ای» به عنوان موضوع اصلی بررسی و تبیین خواهد شد، نقش و جایگاه روابط عمومی در گردشگری تبیین و بررسی خواهد شد. او گفت: گردشگری، به الگوی جدیدی از روابط عمومی نیاز دارد و باید روابط عمومی را از ارکان مهم و پایه ای صنعت گردشگری برای توسعه و تداوم آن منظور کرد. سفیدی همچنین در مورد «روابط عمومی شبکه ای» خاطرنشان ساخت: روابط عمومی شبکه ای جدیدترین الگوی روابط عمومی در جهان است که به تغییرات وسیع در ابعاد مختلف آن معطوف است، گرچه تکیه آن بر تکنیک های شبکه بندی و شبکه سازی است. دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اشاره به اینکه این رویداد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد، افزود: در این رویداد، صاحبنظران و استادان کشورهای ایران، امریکا، اسپانیا، استرالیا، اتریش، صربستان، ژاپن، ترکیه و بلژیک مقالات خود را ارائه می دهند و در پایان این رویداد، بیانیه تهران مشتمل بر خطوط اصلی روابط عمومی شبکه ای در دسترس دست اندرکاران روابط عمومی در جهان قرار خواهد گرفت. خاطرنشان می سازد سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به طور سالانه و با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی در تهران برگزار می شود و طی دوره های گذشته با موضوعات متنوع و جدیدی مثل «روابط عمومی بحران»، «مهندسی فرهنگی»، «روابط عمومی پساکرونا»، «روابط عمومی هوشمند» و «سرمایه اجتماعی» مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.