تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 23:27
کد خبر : 117291

«مهرداد بذرپاش» ؛ یک گام تا وزارت راه و شهرسازی

«مهرداد بذرپاش» ؛ یک گام تا وزارت راه و شهرسازی

آرمان شرق-گروه سیاست:معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام رئیسی درباره احتمال برخی تغییرات در دولت و اینکه «اصلاح به معنی عقب‌نشینی نیست»، گفت: این یک امر طبیعی است در همه دولت‌ها و اینطور نیست که اگر مدیری در جایگاه منصوب شد، تا پایان عمر دولت الزاماً در آن جایگاه حضور داشته باشد. این دولت هم از این مسئله مستثنی نیست و در یکسال گذشته هم تغییراتی انجام شده است. در آینده هم اگر در جایی لازم باشد تغییر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این یک امر طبیعی است که دولت برای اینکه بتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد و به مردم ارائه خدمت کند، نیاز به انجام تغییرات داشته باشد، مانند یک تیم فوتبال که در میانه یک مسابقه برای تجدید قوا اقدام به تعویض می‌کند

حسینی در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

ایرنا:  معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

سیدمحمد حسینی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.