تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 10:18
کد خبر : 116001

هدفگذاری تهران بیوتی سنتر برای توسعه گردشگری سلامت در حوزه زیبایی

هدفگذاری تهران بیوتی سنتر برای توسعه گردشگری سلامت در حوزه زیبایی

آرمان شرق-گروه جامعه::مجموعه تهران بیوتی سنتر (کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) با ارائه مشاوره ها و خدمات تخصصی مرتبط با لاغری و تناسب اندام و همچنین سایر خدمات پوستی توانسته پکیج خدماتی کاملی را در راستای توسعه گردشگری سلامت برای ساکنان کشورهای همسایه قرار دهد، از این رو مجموعه تهران بیوتی سنتر توانسته مخاطبین پر شماری را فراتر از مرزهای ایران اسلامی جهت انجام خدمات به داخل کشور جذب نماید.

هدفگذاری تهران بیوتی سنتر برای توسعه گردشگری سلامت در حوزه زیبایی

عضو کمیسیون سلامت مجمع جوانان و مدیرعامل مجموعه تهران بیوتی سنتر (کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) گفت: هدفگذاری صورت گرفته در این مجموعه با همراهی بهترین های پزشکی زیبایی کشور، توسعه گردشگری سلامت و کمک به این حوزه در منطقه است.
محمد عمیقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از آنجا که عمده‌ترین دلیل سفر در گردشگری زیبایی، دستیابی به خدمات سلامتی و زیبایی با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت است؛ می توان گفت گردشگری زیبایی یک پدیدۀ قیمت محور است.
وی افزود: علاوه بر انتخاب مقاصد گردشگری سلامت و زیبایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کیفیت بهتر مراقبت‌های زیبایی و سلامتی، و استفاده از درمان‌هایی که تحت پوشش بیمۀ محلی قرار نمی‌گیرند نیز از دیگر دلایل رجوع به گردشگری زیبایی است.
مدیرعامل کلینیک زیبایی نیایش بیان کرد: بسیاری از گردشگران به دنبال دریافت خدمات زیبایی و سلامت بدون ماندن در صف‌های طولانی و لیست‌های انتظار بلند و بالا هستند و ترجیح می‌دهند در زمانی که برای تعطیلات و مرخصی خود در نظر گرفته‌اند این‌گونه کارهایشان را به انجام برسانند تا اینکه منتظر باشند تا از کلینیک در زمان نامعلومی با آن‌ها تماس گرفته شود.
عمیقی گفت: طبق تحقیقاتی که صورت گرفته، تبلیغات زیاد مقاصد گردشگری، افزایش تمایل مردم به استفاده از خدمات زیبایی، فریبایی زندگی گالری‌وار و نمایشی، تصاویر پررنگ و لعاب رسانه‌های جمعی مجازی، مردم را به‌سوی این مقاصد می‌کشاند و انجام سفرهای گردشگری سلامت تبدیل به یک پرستیژ اجتماعی برای قشر خاصی از مردم شده است.
عضو کمیسیون سلامت مجمع ملی جوانان ظرفیت های داخلی پزشکی زیبایی را بستری برای ارزآوری و حضور مخاطبینی از کشورهای همسایه عنوان کرد.
مجموعه تهران بیوتی سنتر (کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) با ارائه مشاوره ها و خدمات تخصصی مرتبط با لاغری و تناسب اندام و همچنین سایر خدمات پوستی توانسته پکیج خدماتی کاملی را در راستای توسعه گردشگری سلامت برای ساکنان کشورهای همسایه قرار دهد، از این رو مجموعه تهران بیوتی سنتر با همکاری گسترده در حوزه سلامت توانسته مخاطبین پر شماری را فراتر از مرزهای ایران اسلامی جهت انجام خدمات به داخل کشور جذب نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.