مـرد بازنـده

   تیم سر به هوا

در نمایش پرسپولیس برابر تراکتور، نشانی از طراوت و تمرکز به چشم نمی‌خورد و این موضوع قبل و بعد از بازی از سوی سرمربی و برخی بازیکنان تیم مورد گوشزد قرار گرفت. یحیی گل‌محمدی پس از پایان مسابقه اعلام کرد دلایل عدم تمرکز تیمش را نمی‌تواند عنوان کند و تنها از معرفت و مردانگی بازیکنانش تشکر کرد. آنچه در زمین دیده می‌شد هم همین موضوع را ثابت می‌کرد. پرسپولیس در طول بازی نمایش خوبی نداشت و تنها موقعیت خطرناک قرمزها توپی بود که یورگن لوکادیا از زاویه بسته به تیر دروازه زد. گل‌محمدی در پایان بازی گفت تراکتور شایسته پیروزی بود و می‌توانست حتی گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

   روز بد ترابی

در بدترین و بی‌تمرکزترین روز پرسپولیس اما باز هم این تیم می‌توانست دست خالی میدان را ترک نکند و دست‌کم یک امتیاز به دست بیاورد. در آخرین دقایق مسابقه موعود بنیادی‌فر یک پنالتی عجیب و غریب برای پرسپولیس گرفت که روشن نبود دلیلش چیست. مهدی ترابی هم توپ را برداشت تا در شرایطی که تیمش با یک گل عقب بود کار را به تساوی بکشاند. با این حال وقفه رخ داده از زمان اعلام پنالتی تا زده شدن ضربه که به دلیل اعتراض تراکتوری‌ها بود، تمرکز او را از بین برد. در نتیجه ترابی ضربه‌اش را به بدترین شکل ممکن، وسط دروازه زد تا محمدرضا اخباری برای دفع آن کار سختی نداشته باشد و هر سه امتیاز در جیب تراکتور باقی بماند. عملکرد ضعیف ترابی در مورد این پنالتی حساس شاید حتی باعث تغییر پنالتی‌زن اول قرمزها شود، مخصوصا که آنها لوکادیا را هم دارند که به خوبی از پس انجام این کار برمی‌آید.

   تراکتور روی دور برد

در آن سو اما تراکتور این بازی را با تک گل محمد عباس‌زاده برد؛ بازیکن پیشین پرسپولیس که در این سال‌ها خیلی برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داده، اما مورد توجه کادرفنی قرمزها قرار نگرفته است. در مجموع هم تراکتور در این بازی عملکرد بهتری داشت و موفق شد یک پیروزی ارزشمند به دست بیاورد. سرخ‌پوشان تبریزی که فصل را با قربان بردیف بد شروع کرده بودند، حالا روی دور برد افتاده‌اند و در تهران سومین پیروزی پیاپی را جشن گرفتند. این برد، تراکتور را ۱۱ امتیازی کرد و تا رده پنجم جدول بالا کشید.