تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 17:10
کد خبر : 109972

فوری/ لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس؛ امشب در تهران

فوری/ لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس؛ امشب در تهران

آرمان شرق-گروه ورزش:لوکادیا که سابقه حضور در تیم‌های معتبری همچون بوخوم آلمان، آیندهوون هلند و برایتون انگلیس را در کارنامه دارد بعد از سفری که در سکوت خبری به ترکیه داشت با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید. ام امشب وارد تهران می شود.

آرمان شرق-گروه ورزش:لوکادیا که سابقه حضور در تیم‌های معتبری همچون بوخوم آلمان، آیندهوون هلند و برایتون انگلیس را در کارنامه دارد بعد از سفری که در سکوت خبری به ترکیه داشت با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید. ام امشب وارد تهران می شود.

لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس؛ امشب در تهران

لوکادیا به پرسپولیس پیوست

لوکادیا که سابقه حضور در تیم‌های معتبری همچون بوخوم آلمان، آیندهوون هلند و برایتون انگلیس را در کارنامه دارد بعد از سفری که در سکوت خبری به ترکیه داشت با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید.

لوکادیا پرسپولیس را به هلندی‌ها ترجیح داد

مهاجم تازه وارد پرسپولیس پیشنهاد چند باشگاه هلندی را رد تا به سرخ پوشان پایتخت ملحق شود.

لوکادیا پرسپولیس را به هلندی‌ها ترجیح داد

باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی قراردادی یک ساله امضا کرده است.

در همین رابطه سایت «sportnieuws» هلند، نوشت: یورگن لوکادیا بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیوست. بامداد جمعه باشگاه ایران از جذب این مهاجم هلندی خبر داد. این مهاجم قبلاً مورد علاقه نایمخن و هیرنفین در لیگ هلند بود.

لوکادیا با انتقالی آزاد راهی ایران شد. این گلزن ۲۸ ساله در سال ۲۰۱۸ از آیندهوون با ۱۶ میلیون یورو به برایتون منتقل شد. دوره او در انگلیس موفقیت آمیز نبود و پس از دوره های قرضی در هوفنهایم و اف سی سینسیناتی در نهایت به تیم بوخوم آلمان پیوست.

او در دومین باشگاه آلمانی اش هم گل های کمی به ثمر رساند. لوکادیا مقابل دورتموند و بایرن مونیخ گلزنی کرد، اما تنها ۴ بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است.

وی همچنین قهرمانی و‌ نایب قهرمانی در سوپر لیگ هلند را در کارنامه خود دارد.
لوکادیا در آیندهوون به اوج خود رسید و آمار گلزنی جالبی هم ثبت کرد. از جمله رکوردهای او در این تیم می‌توان به اولین حضورش در لیگ برتر هلند با لباس آیندهوون اشاره کرد که او در دقیقه ۶۸ مقابل تیم ونلو وارد زمین شد و تنها در ۲۲ دقیقه سه گل زد تا بعد از ۴۰ سال اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند شود که در نخستین بازی‌اش در این لیگ هت‌تریک می‌کند.
او در آیندهوون ۴۵ گل و ۳۴ پاس گل را در ۱۲۷ مسابقه ثبت کرد.

مهاجم هلندی جدید پرسپولیس همچنین در اولین بازی‌اش برای برایتون در جام حذفی و لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده بود.

پیام جالب خرید جدید پرسپولیس برای هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس امروز رسما اعلام کرد با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی قراردادی امضا کرده است.

این بازیکن هلندی سابقه بازی برای تیم های معتبری همچون بوخوم آلمان، آیندهوون هلند و برایتون انگلیس را در کارنامه اش دارد.

در همین رابطه این بازیکن هلندی در اولین واکنش خود بعد از انتقال به پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش با انتشار پوستر باشگاه تهرانی نوشت: صبح بخیر ارتش سرخ!

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست تا نهایتا طلسم خرید مهاجم برای پرسپولیس بشکند و مهاجم سابق تیم های پی اس وی آیندهوون و بوخوم، سرخ‌پوش شود.

خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس تبدیل به یک پروژه عجیب و غریب و طولانی مدت شد؛ پروژه‌ای محبوب برای دلال ها که کار را برای مدیران سرخ های پایتخت سخت کرده بود.

حالا و پس از آنکه چندین اسم از جمله کاسیانو، مانگا و … مطرح و کنسل شدند، سرانجام یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست تا مهاجم سابق آیندهوون هلند شاگرد یحیی گل محمدی بشود. مهاجمی با ارزش دو میلیون یورویی که اصلا ارزان به فوتبال ایران نیامده است.

یورگن لوکادیا ۲۸ ساله و هلندی سالهای زیادی از فوتبال خود را در پی اس وی آیندهوون هلند گذراند و سپس به برایتون انگلیس پیوست که نتوانست روزهای درخشانی را رقم بزند؛ او سپس در فصل گذشته به بوخوم آمد ولی در آلمان نیز زیاد پرفروغ نبود اما توانست دروازه دورتموند و بایرن بزرگنرین تیم های بوندسلیگا را باز کند. البته او پیش از این سابقه حضور قرضی در هوفنهایم در بوندسلیگا را نیز تجربه کرده بود.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس امروز این قرارداد را به شکل رسمی اعلام کرد و در حساب رسمی اینستاگرام خود نوشت: «یورگن لوکادیا از حالا یک سرخپوش است به پرسپولیس خوش آمدی»

احتمالا لوکادیا آخرین خرید سرخ ها در بازار نقل و انتقالات بود و در کنار سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی، علیرضا بیرانوند به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی ۹ خرید پرسپولیس در این فصل به حساب می‌آیند.

سران باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن در یک ماه گذشته مذاکرات زیادی انجام دادند و در نهایت با او به توافق رسیدند. قرار است این بازیکن امشب به تهران بیاید.

به گزارش ورزش سه، در حالی که در ساعات اخیر بسیاری از وب‌سایت‌های هلندی، انگلیسی و آلمانی انتقال یورگن لوکادیا به پرسپولیس را پوشش داده‌اند، مهمترین روزنامه آلمانی نیز به این خرید سرخپوشان پایتخت واکنش نشان داد.

بوخوم پس از جدایی یورگن لوکادیا به مقصد ایران «لیس موست را از شفیلد انگلیس به خدمت گرفت. مهاجم انکلیسی باتوجه به پایان قرارداد، به صورت رایگان راهی بوخوم» شد.

این روزنامه درباره جانشینان لوکادیا همچنین نوشته: «فیلیپ هافمن، سیلور گانوولا و سایمون زولر دیگر گزینه‌های بوخوم» هستند.

بیلد در توصیف مهاجم پرسپولیس نوشته: «او بازیکنی چابک، نیرومند و از نظر فنی ماهر است و امروز با پرسپولیس قرارداد بست.»

یورگن لوکادیا یک نیم فصل در بوخوم‌ بازی کرد و  دروازه بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ را گشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.