تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 - 11:53
کد خبر : 109206

اشکان موسوی  سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر شد

اشکان موسوی  سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر شد

آرمان شرق-گروه ارتباطات:پیرحسین کولیوند، طی حکمی، اشکان موسوی را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد. پیش از این و از همان روزهای نخست فعالیت کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر مجتبی کشاورز این مسئولیت را برعهده داشت

آرمان شرق-گروه ارتباطات:پیرحسین کولیوند، طی حکمی، اشکان موسوی را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد. پیش از این و از همان روزهای نخست فعالیت کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر مجتبی کشاورز این مسئولیت را برعهده داشت

اشکان موسوی  سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر شد

رئیس جمعیت هلال احمر «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» را منصوب کرد.

 پیرحسین کولیوند، طی حکمی، اشکان موسوی را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد. پیش از این و از همان روزهای نخست فعالیت کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر مجتبی کشاورز این مسئولیت را برعهده داشت. در حکم رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

«جناب آقای اشکان موسوی

نظر بـه تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعـالی، بـه موجب این حـکـم با حفظ سمت بـه عـنـوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ سازمان وظیفه اطلاع‌رسانی تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولین را برعهده دارد. بنابراین انتظار دارم با طراحی و برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات»، اهـداف و مأموریت های مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق کنید:

۱- برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای افزایش جلب اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هلال احمر

۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و رسـانه ملی و گروه های اجتماعی مؤثر بر کارآمدی و اثربخشی جمعیت

۳- ایجاد همدلی، تقویت و تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسـته بـرای اعتمادسازی و افزایش سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر

۴- ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از جمعیت هلال احمر با پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی جامعه

۵- اتخاذ شیوه‌های مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی

۶- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع‌رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی جمعیت هلال احمر

۷- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی در حوزه ها با اهتمام به امـر چابک سـازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات

۸- گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه

۹- اهتمام بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی در جمعیت هلال احمر به منظور پاسداشت شأن ارزشی و انقلابی سازمان

۱۰- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری

امید است با استعانت از خداوند متعال در راستای رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیت های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

 

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.