حدود ۳۰۰ نفر از مدیران روابط عمومی‌‌‌‌های صنایع بزرگ، خبرنگاران، اهالی رسانه اصفهان و علاقه‌‌‌‌مندان به این حوزه، در این رویداد که به‌‌‌‌صورت کارگاهی و تعاملی برگزار شد شرکت کرده و از  نظرات یکدیگر بهره بردند.  امیرحسین موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌‌‌‌کالا نخستین ارائه این برنامه را با مروری بر مفاهیم جدید روابط عمومی و تازه‌‌‌‌های این حوزه شروع کرد. مدیر روابط عمومی دیجی‌‌‌‌کالا در مورد شاخص‌‌‌‌های مهمی که در روابط عمومی عصر حاضر به علم روابط عمومی افزوده‌‌‌‌ شده است، اظهار کرد: صداقت از مهم‌ترین شاخص‌‌‌‌هایی است که نه‌‌‌‌تنها در روابط عمومی‌‌‌‌ها، بلکه به‌‌‌‌طورکلی در دنیای امروز طرفداران زیادی دارد.

وی افزود: چه سیاستگذار و چه کسب و کارها اگر صداقت نداشته باشند به‌‌‌‌مرور موجبات  بی‌‌‌‌اعتمادی مردم را فراهم می‌کنند و این بی‌‌‌‌اعتمادی می‌تواند شرایط اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهد.