تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 22:07
کد خبر : 107209

سولسشر گزینه جانشینی اسکوچیچ!

سولسشر گزینه جانشینی اسکوچیچ!

آرمان شرق-گروه ورزش:”اوله گونار سولسشر بعد از پایان ماجراجویی ناموفق خود با منچستریونایتد در نوامبر ۲۰۲۱، هنوز پس از هشت ماه تیم دیگری پیدا نکرده است. طبق اطلاعات ما، مهاجم و سرمربی سابق منچستریونایتد مورد توجه فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد.”

آرمان شرق-گروه ورزش:“اوله گونار سولسشر بعد از پایان ماجراجویی ناموفق خود با منچستریونایتد در نوامبر ۲۰۲۱، هنوز پس از هشت ماه تیم دیگری پیدا نکرده است. طبق اطلاعات ما، مهاجم و سرمربی سابق منچستریونایتد مورد توجه فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد.”

سولسشر گزینه جانشینی اسکوچیچ!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که جلسه سرنوشت ساز دراگان اسکوچیچ با مدیران فدراسیون فوتبال ایران در حال برگزاری است، از روز گذشته و بعد از اعلام خروجی جلسه کمیته فنی فدراسیون در خصوص قطع همکاری با سرمربی کروات، بازار اعلام گزینه های احتمالی داغ است. یک رسانه فرانسوی در این میان مدعی شده که فدراسیون فوتبال ایران برای همکاری با سولسشر تمایل نشان داده است.

FOOT MERCATO امروز نوشت: “اوله گونار سولسشر بعد از پایان ماجراجویی ناموفق خود با منچستریونایتد در نوامبر ۲۰۲۱، هنوز پس از هشت ماه تیم دیگری پیدا نکرده است. طبق اطلاعات ما، مهاجم و سرمربی سابق منچستریونایتد مورد توجه فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد.”

این رسانه فرانسوی در ادامه خبر فوق افزوده است: “اوله گونار که چهره موردتوجهی در ایران به شمار می‌رود، در کوتاه مدت مزایایی دارد و احتمالا جایگزین اسکوچیچی شود که پست مربیگری خود را ترک می‌کند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.