تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 9:13
کد خبر : 106525

برگزاری دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی؛ ۳۱ مردادماه در تهران

برگزاری دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی؛ ۳۱ مردادماه در تهران

آرمان شرق-گروه ارتباطات:دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» روز دوشنبه ۳۱ مردادماه در مرکز همایش های صدا و سیما و با هدف تبیین اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان و نقش روابط عمومی در این زمینه، برگزار خواهد شد.

آرمان شرق-گروه ارتباطات:دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» روز دوشنبه ۳۱ مردادماه در مرکز همایش های صدا و سیما و با هدف تبیین اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان و نقش روابط عمومی در این زمینه، برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی؛ ۳۱ مردادماه در تهران

دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» روز دوشنبه ۳۱ مردادماه در مرکز همایش های صدا و سیما و با هدف تبیین اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان و نقش روابط عمومی در این زمینه، برگزار خواهد شد.
هوشمند سفیدی «رئیس جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با بیان مطلب فوق افزود: روز یکشنبه ۳۰ مردادماه، دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «روابط‌عمومی، راهبردها و استانداردهای انجام مسئولیت اجتماعی درون سازمانی» و «روابط‌عمومی، راهبردها و استانداردهای انجام مسئولیت اجتماعی برون سازمانی» برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندانی که تمایل به مشارکت در این رویداد را دارند می توانند تا ۱۰ مردادماه، آثار و مستندات خود را درباره محورهای مورد بررسی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
ســفـیــدی، محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره را ۱۳ مورد شامل سازماندهی و ساختار سازی مسئولیت اجتماعی، رعایت استاندارد ۸۰۰۰ درخصوص موضوعات داخلی مرتبط با نیروی کار و رضایت شغلی آنان، گزارشگری اجتماعی ، پاسخگویی اجتماعی، شفافیت عملکردی، حسابرسی اجتماعی، سند مسئولیت اجتماعی و نظامنامه مرتبط، گزارش پایداری، منشور اخلاقی سازمان و عمل به مفاد آن و نهایتاً فعالیت های مرتبط با توسعه نام و نشان و برند سازمان یا شرکت عنوان کرد و افزود: در مجموع هر شرکت کننده ای می تواند با ارسال کامل مستندات لازم، و کسب یک هزار امتیاز به عنوان سازمان یا شرکت پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی، انتخاب شده و تندیس و لوح سپاس ویژه جشنواره را دریافت کنند.
او دلیل تأکید برگزارکنندگان بر محوریت روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی‌را، ماهیت ارتباطی این موضوع و محورهای ارزیابی ذکر کرد و اظهار داشت: درواقع، می توان گفت این دو مقوله یعنی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هم همپوشانی کامل دارند و اگر یک روابط عمومی در شرکتی یا سازمانی، به شکل مطلوب اجرا شود، مساوی با اجرای مسئولیت اجتماعی آن شرکت یا سازمان بوده و برعکس آن نیز صادق است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.