تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 7:18
کد خبر : 102674

علی دایی :کسی را به عنوان مدیرعامل یک تیم می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند!

علی دایی :کسی را به عنوان مدیرعامل یک تیم می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند!

آرمان شرق-گروه ورزش:دایی می گوید: کسی را به عنوان مدیرعامل تیم من می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند و به خاطر مشکل های دیگری که با ایشان داشتم من را برکنار می کند. علی دایی :کسی را به عنوان مدیرعامل یک تیم می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند!  علی دایی که

آرمان شرق-گروه ورزش:دایی می گوید: کسی را به عنوان مدیرعامل تیم من می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند و به خاطر مشکل های دیگری که با ایشان داشتم من را برکنار می کند.

علی دایی :کسی را به عنوان مدیرعامل یک تیم می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند!

عادل فردوسی پور که پس از سه سال دوری از قاب تصویر، به تازگی سایت و اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را به راه انداخته، برای اولین گفتگوی اختصاصی اش به سراغ شاه ماهی چهره های فوتبالی ایران رفته و بخش اول این مصاحبه جذاب را منتشر کرده است.

علی دایی در بخشی از این گفت و گوی جذاب به انتقاد از وضعیت اقتصادی مردم پرداخت. او که همواره در مسائل مختلف در کنار مردم بوده در بخشی از این مصاحبه می گوید: جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

شهریار فوتبال ایران در بخش دیگری از گفت و گویش با عادل فردوسی پور به انتقاد از مدیریت ورزش در ایران پرداخته است. دایی می گوید: کسی را به عنوان مدیرعامل تیم من می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند و به خاطر مشکل های دیگری که با ایشان داشتم من را برکنار می کند.

اما جذابترین قسمت بخش اول مصاحبه عادل فردوسی پور با علی دایی، بدون شک مسابقه تنیس روی میز این دو چهره محبوب با چاشنی کری خوانی های همیشگی عادل است./خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.