تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 16:23
کد خبر : 101532

برگزاری آیین گرامیداشت”روز روابط عمومی” ؛ فردا در مرکز همایش های صدا و سیما

برگزاری آیین گرامیداشت”روز روابط عمومی” ؛ فردا در مرکز همایش های صدا و سیما

آرمان شرق-گروه ارتباطات:هوشمند سفیدی رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: “روز روابط عمومی” فرصت مغتنمی است تا وضعیت روابط عمومی در کشور مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف ها و قوت های آن بررسی شود.

آرمان شرق-گروه ارتباطات:هوشمند سفیدی رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: روز روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا وضعیت روابط عمومی در کشور مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف ها و قوت های آن بررسی شود.

برگزاری آیین گرامیداشت”روز روابط عمومی” ؛ فردا در مرکز همایش های صدا و سیما

آیین گرامیداشت و جشن روز روابط عمومی فردا در مرکز همایش های صدا و سیما و با رویکرد روابط عمومی دانش بنیان و فناوری های نوین ارتباطی برگزار خواهد شد.

در این مراسم، علاوه بر سخنرانی تعدادی از مقامات و مسئولان، دو سخنرانی علمی توسط پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران و دکتر محمدرضا نظری استاد دانشگاه تهران ارائه خواهد شد و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به صورت ویدئویی صحبت خواهد کرد.

همچنین با اعطای تندیس و لوح سپاس ستاره روابط عمومی، علاوه بر تجلیل از متوفیان و بازنشستگان خانواده روابط عمومی کشور طی سال گذشته، از روابط عمومی هایی که طی یکسال اخیر عملکرد درخشانی داشته اند، و نیز مدیران روابط عمومی که طی یکسال اخیر منصوب شده‌اند و دارای تحصیلات مرتبط با روابط عمومی باشند، تجلیل خواهد شد.

در همین راستا، تقدیر از مدیران ارشد حامی روابط عمومی و رسانه با عنوان ستاره ارتباطی مدنظر خواهد بود.

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: روز روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا وضعیت روابط عمومی در کشور مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف ها و قوت های آن بررسی شود.

وی ارزیابی خود از وضعیت روابط عمومی در کشور را نامطلوب عنوان کرد و گفت: متأسفانه از ظرفیت های این حرفه و دانش بهره برداری لازم انجام نمی پذیرد.

خاطرنشان می سازد، آیین بزرگداشت روز روابط عمومی روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ تحت عنوان جشنواره ستارگان روابط عمومی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.