تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 14:07
کد خبر : 57647

گوجه ،خیار و پنیر غذای ستاد انتخاباتی نماینده اصفهان

گوجه ،خیار و پنیر غذای ستاد انتخاباتی نماینده اصفهان

آرمان شرق:نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که برای ستاد انتخاباتی‌اش حقوق و ریالی داده نشده و غذا هم خیار و گوجه و پنیر بوده است. به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا، حسن کامران در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در قالب تذکری با قدردانی از مردم اصفهان برای انتخاب

آرمان شرق:نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که برای ستاد انتخاباتی‌اش حقوق و ریالی داده نشده و غذا هم خیار و گوجه و پنیر بوده است.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا، حسن کامران در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در قالب تذکری با قدردانی از مردم اصفهان برای انتخاب او در شش دوره گفت: در این دوره از انتخابات رای نیاوردم اما برای منتخبان آرزوی توفیق و عاقبت‌بخیری دارم. بنده و خانم اخوان در طول دوران نمایندگی در ادوار گذشته از امتیازات مجلس شورای اسلامی استفاده نکردیم اما سه شیفت از اذان صبح تا ۱۲ شب کار کردیم. امسال هم در انتخابات خوش درخشیدیم به طوری که برای ستادی هیچ ریالی پول نداده و حقوق هم ندادیم. کل غذای داده شده خیار، گوجه و پنیر بوده و چند بنر و بروشور و پوستر پخش شد که لازم است از همه کسانی که کمک کردند تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.