تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 23:00
کد خبر : 60396

گل محمدی عامل شکست پرسپولیس؟

گل محمدی عامل شکست پرسپولیس؟

ارمان شرق-پرسپولیس سرانجام در اراک اولین شکست فصل خود را برابر آلومینیوم تجربه کرد. این اولین دیدار رسمی دو تیم در تاریخ این دو باشگاه بود. در روزی که یحیی گل محمدی دو مدافع باتجربه خود یعنی سیدجلال حسینی و محمد انصاری را در اختیار داشت ، ترجیح داد درباره سیدجلال ریسک نکند و باز هم به انصاری بازی ندهد تا نبود مدافعان باتجربه بیشترین ضربه را به سرخپوشان بزند.

به گزارش پارس فوتبال، باخت به آلومینیوم در روزی اتفاق افتاد که پرسپولیس دوباره ارنج عجیب و غریبی را داشت و این بار در غیاب دو مدافع اصلی، احسان حسینی جوان و مهدی شیری به عنوان مدافع مرکزی نقش آفرینی کردند. این در حالی است که گل‌محمدی در نیمه دوم یکی از هافبک دفاعی های خود را در این منطقه به کار برد و شاید انتظار می‌رفت که از محمد انصاری هم در پست دفاع وسط بهره ببرد.

یحیی گل محمدی ترجیح داد که ۹۰ دقیقه انصاری را در کنار سیدجلال حسینی پشت دروازه قرار دهد و از آن ها بخواهد تا خودشان را گرم کند؛ دو بازیکنی که بهترین پیشرفت دفاعی پرسپولیس را رقم زدند.

پس از این که پرسپولیسی ها در لیگ پانزدهم ۳۴ گل خوردند، سکان خط دفاعی در اختیار سیدجلال و انصاری قرار گرفت و پرسپولیس در نیم فصل اول فقط ۱۵ گل خورده را ثبت کرد. تا پایان فصل نیز پرسپولیسی ها ۹ گل دیگر خوردند تا علاوه بر جام قهرمانی، عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کرده باشند.

حالا اما سیدجلال حسینی با آسیب دیدگی مواجه شده و یحیی گل‌محمدی روی او ریسک نمی‌کند و انصاری هم باوجود بهبود، همچنان نیمکت نشین است. نسبت به آن فصل علاوه بر سیدجلال و انصاری، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، صادق محرمی و حسین ماهینی نیز حضور ندارند تا پرسپولیس یکی از ضعیف ترین فصول خود از نظر دفاعی را سپری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.