تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 8:58
کد خبر : 49480

کنایه تند کیروش خطاب به برانکو

آرمان شرق:کارلوس کی روش در بیانیه تازه خود که در صفحه فیسبوکش منتشر کرد با کلماتی کنایه آمیز و چند لایه سرمربی پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بیانیه کوتاه کارلوس کی روش این بار مستقیم سرمربی پرسپولیس را مورد هدف قرار می دهد؛ فردی که

آرمان شرق:کارلوس کی روش در بیانیه تازه خود که در صفحه فیسبوکش منتشر کرد با کلماتی کنایه آمیز و چند لایه سرمربی پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بیانیه کوتاه کارلوس کی روش این بار مستقیم سرمربی پرسپولیس را مورد هدف قرار می دهد؛ فردی که به عقیده کی روش از مصونیت برخوردار بوده و در فوتبال ایران مجازات نمی شود.

آنچه کی روش به آن اشاره کرده صحبت های خشمگینانه برانکو بعد از بازی لیگ برتر با ذوب آهن است که بعد از قضاوت حسین زرگر و شکست لحظات آخری تیمش در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد و در توجیه حرکت خود مدعی شد قصد ندارد بخشی از این سیرک باشد.

حالا کی روش با استفاده از همین صحبت برانکو را مورد خطاب قرار داده است. نکته جالب استفاده کی روش از بخشی از ترانه دیوار گروه پینک فلوید است. ترانه ای که بخشی از آن به شورش دانش آموزان علیه معلمان و سیستم آموزشی اشاره دارد. کی روش در پایان بیانه خود به  این جمله اشاره کرده است؛ هی آقای معلم دست از سر اون بچه ها بردار.

در این بین وی در بین ۲ پرانتز به برانکو توصیه کرده لباس تازه ای خریداری کند که احتمالا منظور او به روشنی چیزی جز این نیست که سرمربی پرسپولیس باید ماسک تازه ای به چهره بزند.

در نهایت آخرین واکنش کی روش احتمالا واکنشی به مصاحبه امروز برانکو بوده است. سرمربی پرسپولیس امروز در مورد نامه فدراسیون که وی را از صحبت در مورد کی روش و فدراسیون منع کرده مصاحبه کرد.

در این متن آمده است: با توجه به شرایط فعلی فوتبال ایران من نمی خواستم در این سیرک شرکت کنم (مصاحبه برانکو در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ منتشر شده در ورزش سه)

افرادی که می دانند که چگونه از قدرت استفاده کنند و از مصونیت برخوردارند مجازات نمی شوند.

اگر در مسیر جهنم قرار دارید به راه خود ادامه دهید؛ وینستون چرچیل

هی آقای معلم (لباس جدیدی بر تن کن)، دست از سر اون بچه ها بردار؛ اقتباس از پینک فلوید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.