تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 17:36
کد خبر : 58119

چه زمانی از خانه های خالی مالیات گرفته می شود؟

چه زمانی از خانه های خالی مالیات گرفته می شود؟

آرمان شرق:بارگذاری اطلاعات در سامانه املاک تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و شناسایی املاک خالی و قانون اخذ مالیات اجرا خواهد شد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود علیزاده درباره زمان اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی گفت: بارگذاری اطلاعات در سامانه املاک تا هفته آینده به اتمام

آرمان شرق:بارگذاری اطلاعات در سامانه املاک تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و شناسایی املاک خالی و قانون اخذ مالیات اجرا خواهد شد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود علیزاده درباره زمان اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی گفت: بارگذاری اطلاعات در سامانه املاک تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و براساس آن شناسایی املاک خالی و قانون اخذ مالیات اجرا خواهد شد.

وی افزود: پس از شناسایی املاک خالی، ملک به موجب قانون  وارد فرایند رسیدگی مالیاتی می‌شود و براساس آن برگه مطالبه مالیات به مالکان داده می‌شود.اگر فردی از پرداخت مالیات خودداری کرد، فرآینده‌های مطالبه و وصول مالیات در چهارچوب قانون مالیات‌های مستقیم اجرا می‌شود.

علیزاده ادامه داد: لایحه قانون اخذ مالیات بر عایدی از سوی وزارت اقتصاد به دولت ارائه شده و در کمیسیون تخصصی اقتصادی دولت در حال بررسی است که پس از طی مراحل بررسی به مجلس ارسال خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.