تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 17:47
کد خبر : 91385

پیمان بابایی به پرسپولیس نزدیک شد

پیمان بابایی به پرسپولیس نزدیک شد

آرمان شرق- حالا باشگاه تراکتور پاسخ نامه پرسپولیسی‌ها را داده و گفته اگر پرسپولیس این بازیکن را می‌خواهد باید رقم ۸ میلیارد تومان به تراکتور بپردازد. این رقم منهای پولی است که پرسپولیس باید به خود این مهاجم بپردازد.

پیمان بابایی به پرسپولیس نزدیک شد
پیمان بابایی یکی از مهاجمان مدنظر یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس است.

به گزارش فرارو: پرسپولیسی‌ها بعد از مصدومیت عیسی آل کثیر خیلی سریع، پیمان بابایی مهاجم باشگاه تراکتور را در فهرست خرید گذاشتند تا بتوانند دست کم با خیالی آسوده‌تر در خط حمله به مصاف رقبا بروند. البته که باشگاه تراکتور خیلی سریع جلوی مذاکره مهاجمش با باشگاه پرسپولیس را گرفت.

در شرایطی که عنوان شده بود پیمان به دلیل آنکه بخش زیادی از مطالبات مالی اش از تراکتور را دریافت نکرده، می‌تواند یکطرفه فسخ کند و به پرسپولیس برود، تراکتوری‌ها باقی مانده قرارداد او تا نیم فصل را هم پرداخت کردند تا مانع از رخ دادن چنین اتفاقی شوند.

با این وجود، اما پرسپولیسی‌ها بیخیال مهاجم تراکتور نشده اند و ظاهرا نامه‌ای رسمی به باشگاه تراکتور برای جذب این مهاجم نوشته اند. حالا باشگاه تراکتور پاسخ نامه پرسپولیسی‌ها را داده و گفته اگر پرسپولیس این بازیکن را می‌خواهد باید رقم ۸ میلیارد تومان به تراکتور بپردازد. این رقم منهای پولی است که پرسپولیس باید به خود این مهاجم بپردازد.

پیش‌تر و در ابتدای فصل، تراکتور به همین شیوه پول بسیار خوبی را دریافت کرد. آن‌ها که از علاقه امیر قلعه نویی و باشگاه گل گهر به مهدی تیکدری باخبر بودند، با دریافت رقم ۱۱ میلیاردتومان از گل گهر، رضایتنامه این بازیکن را صادر کردند. حالا با پولی که گل گهر به این بازیکن می‌دهد، مهدی تیکدری یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر ایران است.

خبر مهم درباره پرونده حضور پیمان بابایی در پرسپولیس اینکه، گل گهر هم وارد میدان شده و آن‌ها هم برای جذب این مهاجم، به صورت رسمی با تراکتور وارد مذاکره شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.