تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 23:32
کد خبر : 123162

پیام سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

پیام سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

آرمان شرق-گروه اقتصاد:سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پیامی فرا رسیدن دهه‌ی فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پیامی فرا رسیدن دهه‌ی فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پیامی فرا رسیدن دهه‌ی فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

ایام الله فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده و سرافراز ایران و کلید گشاینده در‌های فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری امام خمینی (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

این ایام تداعی گر مبارزه با طاغوت و استقرار نظامی با محوریت عدالت، ولایتمداری، آزادگی و دین داری است، از این رو مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی بار دیگر و با شکوه هر چه تمام تر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضوری پر شور و گسترده پاسخی دندان شکن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند داد. اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای تمامی ادوار انقلاب اسلامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به آحاد مردم فهیم ایران به‌ویژه جهادگران سنگر تولید و تمامی کارکنان خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی توأم با خیروبرکت را مسئلت دارم.

کامران داستانی

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.