تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 23:17
کد خبر : 36568

پیام تبریک علی لاریجانی به سران کشورهای اسلامی

آرمان شرق:رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن عید قربان را تبریک گفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، دکتر علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی و برخی شخصیت های اسلامی فرارسیدن عید قربان را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: «السلام علیکم

آرمان شرق:رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن عید قربان را تبریک گفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، دکتر علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی و برخی شخصیت های اسلامی فرارسیدن عید قربان را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

صمیمانه ترین تهانی و تبریکات این جانب را به مناسبت فرارسیدن عید قربان ، عید بزرگ مسلمانان جهان پذیرا باشید.

عالیجناب:

آموزه‌ها و معارف عمیق برگرفته از حج ابراهیمی فرصتی برای کشورهای اسلامی فراهم آورده است تا با وحدت و همدلی از این برهه خطیر تاریخی عبور نماییم. در این راستا، مایلم تاکید نمایم که سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحکیم وحدت، برادری و همکاری میان کشورهای اسلامی بوده است. فرصت را مغتنم شمرده، ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت همکاری همه‌جانبه میان کشورهای اسلامی ، از خداوند عزوجل ، موفقیت روزافزون جناب عالی ، سربلندی و عزت جهان اسلام و مسلمانان را مسالت دارم .»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.