تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 15:52
کد خبر : 69216

پزشکیان اصلاح طلبی پاکدست و میانه رو است و می‌تواند پیش بینی‌های انتخاباتی را بر هم بزند

پزشکیان اصلاح طلبی پاکدست و میانه رو است و می‌تواند پیش بینی‌های انتخاباتی را بر هم بزند

ارمان شرق- پزشکیان اصلاح طلبی پاکدست و میانه رو است که سوابق سیاسی فراوانی در کارنامه خود دارد و می‌تواند تمامی پیش بینی‌های انتخاباتی را بر هم بزند و در عرصه انتخابات پدیده باشد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پزشکیان اصلاح طلبی پاکدست و میانه رو است که سوابق سیاسی فراوانی در کارنامه خود دارد و می‌تواند تمامی پیش بینی‌های انتخاباتی را بر هم بزند و در عرصه انتخابات پدیده باشد.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت فعلی انتخاباتی و سیاسی کشور اظهار کرد: خوشبختانه با ثبت نام چهره‌های مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط برای برگزاری انتخابات پر شور در حال فراهم شدن است، اما متأسفانه برخی افراد طی روزهای گذشته اولویت را انتخاب گزینه اصلح معرفی کردند در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اولویت، مشارکت پرشور در انتخابات است.

وی افزود: حضور اشخاصی مانند ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه مفیدتر بود زیرا وی از جنس دستگاه قضا بوده و سال‌ها در این قوه فعالیت کرده و کارنامه مناسبی از خود بر جای گذاشته است. باید توجه داشت که همه ارکان نظام مهم است و شاید اهمیت قوه قضائیه بیشتر باشد زیرا در صورتی که محاکم سالم در کشور وجود داشته باشد امور کشور با سرعت بیش‌تری پیش خواهد رفت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: از بین جریان‌های سیاسی کشور، افرادی در انتخابات ثبت نام کرده‌اند که سوابق شاخصی در کارنامه خود دارند و امیدواریم شورای نگهبان در تأیید صلاحیت کاندیداها بر اساس ملاک‌های قانون اساسی عمل کند.

بختیار ادامه داد: پزشکیان اصلاح طلبی پاکدست و میانه رو است که سوابق سیاسی فراوانی در کارنامه خود دارد و می‌تواند تمامی پیش بینی‌های انتخاباتی را بر هم بزند و در عرصه انتخابات پدیده باشد.
کد خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.