تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 19:28
کد خبر : 88499

پرسپولیس یک گام تا صدرنشینی

پرسپولیس یک گام تا صدرنشینی

آرمان شرق- تیم پرسپولیس تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه ۲-۱ از سد تراکتور گذشت و بیخ گوش استقلال منتظر لغزش این تیم خواهد بود.

تیم پرسپولیس تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه ۲-۱ از سد تراکتور گذشت.

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در با پیروزی پرسپولیس تمام شد.

عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۱۰ برای پرسپولیس و پیمان بابایی در دقیقه ۲۴ برای تراکتور گلزنی کردند.

در دقیقه شش پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت اما محمدرضا اخباری روی خط دروازه توپ را در آغوش گرفت. یک دقیقه بعد، روی اشتباه علی نعمتی، پیمان بابایی در زاویه بسته با حامد لک تک به تک شد که شوت محکم این بازیکن به صورت حامد لک برخورد کرد و به اوت رفت.

گل: در دقیقه ۱۰، پاس در عمق مهدی ترابی، با فراز تند و تیز عیسی آل‌کثیر منجر به موقعیت تک به تک برای این مهاجم شد و شوت محکم آل‌کثیر وارد دروازه سعید اخباری شد.

گل: در دقیقه ۲۴ پارس در عمق سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و این بازیکن هم بدون معطلی و با یک ضرب، توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

در دقیقه ۲۹ مدافعان خط دفاعی پرسپولیس دچار اشتباه شدند که حامد لک زودتر از پیمان بابایی از دروازه خارج شد و توپ را به اوت فرستاد تا دروازه این تیم برای سومین بار تهدید نشود. در دقیقه ۴۲ نیز ضربه ایستگاهی ابوالفضل رزاق‌پور با اختلاف اندک از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت. رزاق‌پور در دقیقه ۴۴ هم با حامد لک تک به تک شد که ضربه چیپ و فنی این بازیکن بسیار بد بود و با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

نیمه دوم

گل: در دقیقه ۵۵، ارسال دقیق سرلک به داخل محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید و او بعد از کنترل توپ، شوت زد که ضربه او برای دومین بار دروازه تراکتور را گشود.

در دقیقه ۵۷، ارسال تراکتوری‌ها به روی دروازه با خروج اشتباه حامد لک همراه بود و توپ بعد از دیرک دوم، به ابوالفضل رزاق‌پور رسید که او در حال متعادل قرار نداشت و ضربه بدی را به توپ زد که به اوت رفت.

در دقیقه ۶۴ مهدی ترابی پا به توپ وارد محوطه جریمه تراکتور شد و در تقابل با آرش قادری زمین خورد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به آسمان زد.

در دقیقه ۷۱ میلاد سرلک با محمدرضا اخباری تک به تک شد که ضربه کم جان این بازیکن را محمدرضا اخباری به کرنر فرستاد./خبر آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.