تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 15:49
کد خبر : 92446

پرسپولیس با یک مهاجم برزیلی به توافق رسید/ در انتظار اخبار خوش برای هواداران

پرسپولیس با یک مهاجم برزیلی به توافق رسید/ در انتظار اخبار خوش برای هواداران

آرمان شرق- باتوجه به حضور رضا درویش در باشگاه پرسپولیس، همه منتظر اتفاقات مهم در باشگاه بودند و اتفاقا ساعت ۱۴ توافق با رامین رضاییان از منابع موثق مخابره شد تا به این ترتیب هواداران پرسپولیس خوشحال شوند. همچنین دقایقی بعد مشخص شد که پرسپولیسی با یک مهاجم برزیلی به توافق رسیده است.

آرمان شرق- گروه ورزش: درویش اعلام کرد امشب اخبار خوشی برای پرسپولیسی‌ها داریمهمچنین دقایقی بعد مشخص شد که پرسپولیسی با یک مهاجم برزیلی به توافق رسیده است.

باشگاه پرسپولیس اگرچه امروز میزبان بازیکن خاصی نبود اما روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در همین حال گروهی از هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده بودند تا جدیدترین تحولات پرسپولیس را از نزدیک پیگیری کنند.

باتوجه به حضور رضا درویش در باشگاه پرسپولیس، همه منتظر اتفاقات مهم در باشگاه بودند و اتفاقا ساعت ۱۴ توافق با رامین رضاییان از منابع موثق مخابره شد تا به این ترتیب هواداران پرسپولیس خوشحال شوند. همچنین دقایقی بعد مشخص شد که پرسپولیسی با یک مهاجم برزیلی به توافق رسیده است.
نکته جالب اینکه در همین دقایق یک فرد با چهره پوشیده و اتومبیل خارجی وارد خیابان منتهی به ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و پس از مشاهده ازدحام در مقابل پرسپولیس، محل را ترک کرد. در این باره گمانه زنی زیادی انجام شد.

با این حال ساعت ۱۵ رضا درویش ساختمان باشگاه را ترک کرد و به درخواست مصاحبه نیز پاسخ منفی داد و به این جمله اکتفا کرد: امشب اخبار خوشی برای هواداران خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.