تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 16:22
کد خبر : 97279

پاسخ اینفانتینو درباره محرومیت تیم ملی از جام جهانی: شایعه است

پاسخ اینفانتینو درباره محرومیت تیم ملی از جام جهانی: شایعه است

آرمان شرق- گروه ورزش:میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با اینفانتینو دیدار و گفت‌وگویی کوتاه داشت.سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار با تبریک رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای حضورش در رأس مدیریت این فدراسیون مواجه شد و سؤالی در مورد شایعه محرومیت ایران از حضور جام جهانی پرسید که اینفانتینو اعلام کرد این مسائل شایعه است.

آرمان شرق- گروه ورزش:میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با اینفانتینو دیدار و گفت‌وگویی کوتاه داشت. سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار با تبریک رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای حضورش در رأس مدیریت این فدراسیون مواجه شد و سؤالی در مورد شایعه محرومیت ایران از حضور جام جهانی پرسید که اینفانتینو اعلام کرد این مسائل شایعه است.

پاسخ اینفانتینو درباره محرومیت تیم ملی از جام جهانی: شایعه است

کنگره فیفا یک روز مانده به مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ روز گذشته با حضور چهره‌های مختلف فوتبال جهان و جانی اینفانتینو در دوحه قطر برگزار شد. در این مراسم نمایندگان کشورمان از جمله میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، حمید استیلی مدیر تیم ملی، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا و … حضور داشتند.

پاسخ اینفانتینو درباره محرومیت تیم ملی از جام جهانی: شایعه است

در حاشیه این مراسم میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با اینفانتینو دیدار و گفت‌وگویی کوتاه داشت. سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار با تبریک رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای حضورش در رأس مدیریت این فدراسیون مواجه شد و سؤالی در مورد شایعه محرومیت ایران از حضور جام جهانی پرسید که اینفانتینو اعلام کرد این مسائل شایعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.