تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 19:40
کد خبر : 63642

وظیفه ویژه اصلاح طلبان تاکید بر اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری است

وظیفه ویژه اصلاح طلبان تاکید بر اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری است

ارمان شرق -همه روابط باید بر اساس عدل و داد در همه عرصه های سیاسی قضایی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی باشدو وظیفه همه به ویژه اصلاح طلبان را ناکید بر اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری است.

پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی، رئیس دولت اصلاحات در هفدهمین مجمع عمومی و سومین کنگره سالیانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها خوانده شد.

خاتمی در پیام خود تاکید کرده است که ملت ایران هزینه های سیاست های غلط و ناکارآمدی ها را می پردازد.

وی همچنین با اشاره به آنکه جمهوری اسلامی مستلزم به رسمیت شناختن حق مالکیت مردم بر سرنوشت خود است، تاکید کرد: هر چه از مبدا انقلاب فاصله می گیریم جمهوریت نظام رنگ می بازد. مردم هر چه آگاه تر، بر شناخت حقوق اساسی خود و دفاع از آن تواناتر خواهند بود.
خاتمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دستاورد بزرگ انفلاب اسلامی است که هزینه ان را ملت پرداخت کرده است انان را لایق نظام مردمی متناسب با هویت ملی و مذهبی و تاریخی خود و برخوردار از از ارامش امنیت عدالت و امید به اینده دانست که باید حاکمانی پاکدست پاک دامن توانا و خاضع در برابر مردم باشند و دغدغه ای جز تامین مصالح ملت نداشته باشند و گفت:همه روابط باید بر اساس عدل و داد در همه عرصه های سیاسی قضایی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی باشد. وی وظیفه همه به ویژه اصلاح طلبان را ناکید بر اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری دانست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.