تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 14:20
کد خبر : 58159

وزیر اقتصاد فردا به مجلس می رود

وزیر اقتصاد فردا به مجلس می رود

آرمان شرق:یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر اقتصاد مهمان جلسه روز سه شنبه مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز است. به گزارش آرمان شرق سید غنی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا سه‌شنبه در کمیسیون اقتصادی جلسه ویژه‌ای با وزیر اقتصاد داریم تا وضعیت بازار ارز را

آرمان شرق:یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر اقتصاد مهمان جلسه روز سه شنبه مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز است.

به گزارش آرمان شرق سید غنی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا سه‌شنبه در کمیسیون اقتصادی جلسه ویژه‌ای با وزیر اقتصاد داریم تا وضعیت بازار ارز را مورد بررسی قرار دهیم به هر حال کلیه سیاست‌های پولی و بانکی توسط وزارت اقتصاد اتخاذ می شود و پیش از بانک مرکزی این وزارت اقتصاد است که باید پاسخگو باشد.

وی افزود: اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه فردا راهکارهای خود را در راستای کنترل بازار ارائه خواهند کرد تا ان‌شاءالله در این زمینه به جمع بندی برسیم.

نظری یادآور شد: ما پیش از این در کمیسیون اقتصادی جلسه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم ایشان گزارشی به ما دادند و  گفتند نوسانات بازار ارز موقتی است و به زودی حل می شود اگر چه هنوز این اتفاق نیفتاده است. رئیس جمهور هم دیروز گفت این التهاب یکی دو ماه است و به زودی حل می‌شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان این که ابزار کنترل نرخ ارز در دست دولت است، اضافه کرد: کسانی هستند که کالایشان را صادر کردند اما ارز حاصله از صادرات را به داخل کشور نمی‌آورند یا افراد دیگری بودند که برای واردات کالا ارز گرفتند اما این کار را انجام ندادند من فکر می‌کنم کم کاری یا پرکاری دولت در این زمینه تعیین کننده است.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: هر لایحه‌ای دولت برای کاهش التهاب بازار و مرتفع کردن نگرانی‌های مردم در این زمینه بدهد مجلس از آن استقبال خواهد کرد و در این زمینه همکاری لازم را می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.