تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 8:40
کد خبر : 122408

ورود ممنوع برای قرعه‌کشی خودرو در راه است!

ورود ممنوع برای قرعه‌کشی خودرو در راه است!

آرمان شرق-گروه اقتصاد:این محدودیت با این هدف برنامه‌ریزی شده است که شرایط برای مصرف‌کننده واقعی مهیا شود.» بنابراین اگر ایران‌خودرو بتواند مجوزهای لازم را کسب کند تنها کسانی می‌توانند در قرعه‌کشی خودرو ثبت‌نام کنند که هزینه خودروی ثبت‌نامی را در حساب خود داشته باشند و تا زمان قرعه‌کشی این مبلغ توسط بانک بلوکه خواهد بود.

ورود ممنوع برای قرعه‌کشی خودرو در راه است!

ثبت‌نام تقریبا همه واجدین شرایط قرعه‌کشی اخیر آن هم برای عرضه تنها ۲۰هزار خودرو، حالا سیاستگذار را به این فکر انداخته که راهی برای حذف تقاضاهای کاذب در پیش بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روز گذشته مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو ، در گفت‌وگویی تلویزیونی، اعلام کرد «ایران‌خودرو قصد دارد با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط، مجوزهایی اخذ کند تا تنها افرادی که وجه خودرو در حساب بانکی‌ آنها موجود و توسط بانک مسدود شده است، بتوانند در فرآیند ثبت‌نام شرکت کنند. این محدودیت با این هدف برنامه‌ریزی شده است که شرایط برای مصرف‌کننده واقعی مهیا شود.» بنابراین اگر ایران‌خودرو بتواند مجوزهای لازم را کسب کند تنها کسانی می‌توانند در قرعه‌کشی خودرو ثبت‌نام کنند که هزینه خودروی ثبت‌نامی را در حساب خود داشته باشند و تا زمان قرعه‌کشی این مبلغ توسط بانک بلوکه خواهد بود.

به نقل از اقتصاد۱۰۰، این تصمیم بعد از آن گرفته شد که شرکت ۹میلیون و ۶۰۰هزار نفر از ۱۲میلیون واجد شرایط ثبت‌نام خودرو در طرح فروش فوق‌العاده ۲۰هزار محصول ایران‌خودرو، حاشیه‌ها و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. آمار و ارقام حاکی از آن است که از میان هر ۴۶۲ نفر تنها یک نفر موفق به خرید خودرو در این مرحله از قرعه‌کشی شده بود. این در حالی است که در مراحل قبلی قرعه‌کشی این شانس برای افراد عادی که نه مشمول قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و نه مشمول طرح «نوسازی خودروهای فرسوده» بودند، حول‌وحوش یک به ۲۰۰ نفر بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.