تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 15:21
کد خبر : 56945

نشست خبری دکترسلیمانی لغو شد

نشست خبری دکترسلیمانی لغو شد

آرمان شرق:پیگیری‌های خبرنگار ایسنا بیانگر آن است که دکتر مسعود سلیمانی تست‌های پایانی سلامت قلب را انجام داده و پس از اطمینان پزشکان از سلامتش، از بیمارستان مرخص شده است. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، دکتر حمید رضا پور حسینی رییس بیمارستان قلب تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه

آرمان شرق:پیگیری‌های خبرنگار ایسنا بیانگر آن است که دکتر مسعود سلیمانی تست‌های پایانی سلامت قلب را انجام داده و پس از اطمینان پزشکان از سلامتش، از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، دکتر حمید رضا پور حسینی رییس بیمارستان قلب تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه دکتر مسعود سلیمانی هیچ مشکل قلبی ندارد گفت: همه بررسی‌های پزشکی در خصوص سلامت قلب وی انجام شد و دکتر سلیمانی هیچ‌ مشکل قلبی ندارد.

وی ضمن بیان این مطلب، در خصوص آخرین وضعیت سلامتی دکتر مسعود سلیمانی گفت: ایشان صبح امروز به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه به مرکز قلب تهران مراجعه کردند و بررسی های کامل پزشکی نشان داد که هیچ مشکل حاد قلبی ندارند و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: اقداماتی نظیر اکو، نوار قلب و سی تی آنژیو بر روی دکتر سلیمانی صورت گرفت و تمامی تست های او خوب بود و جای نگرانی وجود ندارد.

رییس بیمارستان قلب تهران خاطر نشان کرد: دکتر سلیمانی از قبل نوعی بیماری گوارشی داشتند؛ منتها درد او امروز بیشتر در ناحیه قفسه سینه بود که این موجب نگرانی ما شد و خوشبختانه مشکلی نیست و بررسی های روده او باید از طریق پزشک متخصص پیگیری شود.

حضور دکتر سلیمانی در دانشگاه

منصوره موحدین رییس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس که به عنوان همراه دکتر سلیمانی در بیمارستان قلب تهران حضور دارد، به خبرنگار ایسنا گفت: مراسم استقبال از این دانشمند و استاد دانشگاه که قرار است امروز با حضور مسئولان دانشگاه تربیت مدرس، وزیر علوم و برخی از مقامات کشوری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود برقرار است.

مهناز ربیعی همسر دکتر سلیمانی نیز در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت سلامتی دکتر سلیمانی پرداخت و گفت: وی صبح امروز به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری شد و الان به من خبر رسیده است که حال دکتر مساعد است و مشکل نگران کننده‌ای وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: دکتر سلیمانی سابقه بیماری قلبی نداشتند و فقط مشکل معده و روده داشتند که گاهی حملاتی شبیه حملات قلبی به ایشان وارد می شد اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

ربیعی همچنین با بیان اینکه دکتر سلیمانی پس از بازگشت از آمریکا حال مساعدی ندارد، افزود: علاوه بر فشارهای روحی که در دوران بازداشت در زندان بر دکتر سلیمانی وارد شد پس از بازگشت به کشور نیز به دلیل باخبر شدن از فوت مادرش در شرایط روحی مناسبی قرار ندارد.

به گزارش ایسنا، پیش از این قرار بود نشست خبری دکتر مسعود سلیمانی محقق ایرانی که به تازگی از زندانی در آمریکا آزاد شد صبح امروز با حضور نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی در ساختمان پرس تی وی برگزار شود که به دلیل آنچه که عارضه قلبی عنوان شد، این نشست لغو شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.