تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آبان 1397 - 15:40
کد خبر : 48291

موضع گیری شدید اردوغان علیه مخالفین خود

آرمان شرق:رجب طیب اردوغان اعلام کرد: برخی تلاش می‌کنند که ترکیه را به دوران یک قرن پیش بازگردانند اما آنها نمی‌توانند ترکیه را به حیاط خلوت خود تبدیل کنند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در مراسمی اعلام کرد: برخی تلاش می‌کنند از زمان‌ جنگ‌های چناق قلعه

آرمان شرق:رجب طیب اردوغان اعلام کرد: برخی تلاش می‌کنند که ترکیه را به دوران یک قرن پیش بازگردانند اما آنها نمی‌توانند ترکیه را به حیاط خلوت خود تبدیل کنند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در مراسمی اعلام کرد: برخی تلاش می‌کنند از زمان‌ جنگ‌های چناق قلعه جنگ استقلال کودتای  ۲۰۱۶ ترکیه را به یک قرن پیش بازگرداند اما ما جواب لازم را از طریق این ملت به‌ آنها داده‌ایم.

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: یکی از تعهدهای ما در برنامه ۱۰۰ روزه افتتاح باغ‌های ملی است که این باغ‌ها یکی پس از دیگری تکمیل می‌شوند. همچنین قرار است ما کانال آبی استانبول را بسازیم. برخی می‌گویند: ما نیازی به آن نداریم و آن را نسازید اما ما چه آنها بخواهند و چه نخواهند خواهیم ساخت.

 

رئیس جمهوری ترکیه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به فتح‌الله گولن روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه گفت: زندگی حضرت محمد (ص) مثال خوبی برای جوانان است اگر جوانان زندگی ایشان را سرلوحه خود قرار ندهند در دام گروه‌های تروریستی که در قندیل و پنسیلوانیا حضور دارند، نمی‌افتند.

اردوغان ادامه داد: جامعه‌ای که چشمان خود را بسته و توجهی به بازسازی روح و قلب انسان‌ها ندارد مورد تهدید قرار گرفته است.

او با اشاره به حاکمیت ۱۶ ساله حزب عدالت و توسعه در ترکیه گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که آزادی‌ها بیشتر از محدودیت‌ها وجود دارند و تا زمانی که تمام ایده‌ها به صورت آزادانه بیان شود هیچ خشونت و تروری وجود نخواهد داشت.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.