تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 14:32
کد خبر : 34601

موضع گیری آلمان در رابطه با تحریم های جدید آمریکا

موضع گیری آلمان در رابطه با تحریم های جدید آمریکا

آرمان شرق:وزیرخارجه آلمان گفت لغو برجام اشتباه و خطاست. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، هایکو ماس در گفت و گو با روزنامه آلمانی «پاسائور نویِن پِرسه» اظهار کرد: وجود توافق هسته ای با ایران بهتر از نبود آن است. وی در ادامه با ابراز نگرانی از عواقب اقدامات ضدایرانی آمریکا و همچنین

آرمان شرق:وزیرخارجه آلمان گفت لغو برجام اشتباه و خطاست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، هایکو ماس در گفت و گو با روزنامه آلمانی «پاسائور نویِن پِرسه» اظهار کرد: وجود توافق هسته ای با ایران بهتر از نبود آن است.
وی در ادامه با ابراز نگرانی از عواقب اقدامات ضدایرانی آمریکا و همچنین احتمال شدت گرفتن درگیری ها و هرج و مرج های منطقه ای، گفت: ما همچنان لغو برجام را اشتباه و خطا می پنداریم.
ماس تاکید کرد که ایران به نوعی در همسایگی اروپا قرار دارد و از این رو امنیت و ثبات این کشور برای اتحادیه اروپا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
وی تاکید کرد: منزوی کردن ایران تنها باعث دلگرمی نیروهای افراطی خواهد شد. تلاش برای ایجاد هرج و مرج در این کشور نتیجه مطلوب نخواهد داشت، درست مانند آنچه در برخی کشورهای منطقه تجربه شد و بروز ناآرامی و بی ثباتی را در پی داشت.
مقام آلمانی در ادامه افزود: کسانی که به دنبال تغییر حکومت ایران هستند، نباید فراموش کنند این مساله می تواند مشکلات بزرگ تر و بیشتری را با خود به همراه آورد.
پیشتر نیز اتحادیه اروپا با صدور بیانیه رسمی، ضمن تکرار حمایت از برجام، به صراحت اعلام کرد که از شرکت های اروپایی دارای فعالیت های تجاری و اقتصادی با ایران، در برابر تحریم های آمریکا حمایت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.