تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 9:25
کد خبر : 35612

قاتل حرفه ای بازداشت شد

آرمان شرق:فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از کشته شدن جوان ۳۸ ساله در این شهرستان خبرداد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سرگرد امیر انتظامی‌نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌‎های پلیس ۱۱۰ مبنی بر قتل جوان ۳۸ ساله در این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران

آرمان شرق:فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از کشته شدن جوان ۳۸ ساله در این شهرستان خبرداد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سرگرد امیر انتظامی‌نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌‎های پلیس ۱۱۰ مبنی بر قتل جوان ۳۸ ساله در این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری مرکزی شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور و پس از انجام اقدامات اولیه مشخص شد که جوان ۳۸ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است .

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: بلافاصله تیمی ویژه متشکل از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی برای دستگیری قاتل و انجام تحقیقات بیشتر به محل اعزام شدند.

انتظامی‌نیا با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل پس از ارائه مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.