تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 9:56
کد خبر : 45706

عامل ارسال بمب برای مسئولان آمریکایی شناسایی شد

عامل ارسال بمب برای مسئولان آمریکایی شناسایی شد

آرمان شرق:یک مرد اهل فلوریدا که از هواداران ترامپ است به ارسال ۱۴ بسته بمب لوله‌ای برای برخی از منتقدان اصلی رئیس جمهوری آمریکا، متهم و دستگیر شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سزار سایوک ۵۶ ساله که یک تحویل دهنده پاره وقت پیتزا است قبلا به اتهام تهدید به بمب گذاری

آرمان شرق:یک مرد اهل فلوریدا که از هواداران ترامپ است به ارسال ۱۴ بسته بمب لوله‌ای برای برخی از منتقدان اصلی رئیس جمهوری آمریکا، متهم و دستگیر شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سزار سایوک ۵۶ ساله که یک تحویل دهنده پاره وقت پیتزا است قبلا به اتهام تهدید به بمب گذاری در یک کمپانی تولیدات الکترونیکی دستگیر شده بود؛ وی توسط نیروهای پلیس فدرال آمریکا در مقابل یک فروشگاه لوازم یدکی در پلنتیشن، فلوریدا دستگیر شد..

در تصاویر پیدا شده از سزار سایوک، او در حاشیه متینگ‌های متعدد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دیده می‌شود که پلاکاردهایی بر علیه منتقدان آقای ترامپ در دست دارد.

سایوک ۵۶ ساله به پنج فقره جرم شامل حمل و نقل بین ایالتی بدون مجوز و پست اشیای غیرقانونی و منفجره، تهدید رئیس جمهوری سابق آمریکا، ایجاد خطر برای سامانه حمل و نقل ایالتی و حمله به افسران پلیس فدرال متهم است. اگر جرم او اثبات شود، به ۴۸ سال حبس محکوم می‌شود.

مقام‌های آمریکایی همچنین ونی سفید رنگ را که این مرد از آن برای ارسال بسته‌ها استفاده می‌کند، کشف و ضبط کردند؛ شیشه‌های این ون با استیکرهای حمایتی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و شعارهایی ضد شبکه خبری سی.ان.ان و تصاویری از رهبران دموکرات با موهای سرخ که روی صورت هایشان ریخته شده، پوشیده شده بود.

تصاویری که به یکی از شیشه‌های ون توقیف شده چسبانده شده بود
بازرس کل اف.بی.آی در یک نشست خبری گفت، اثر انگشت و دی.ان.ای به شناسایی این فرد کمک کرد و هشدار داد دستگیری وی به تهدیدها پایان نمی‌دهد.

وی ادامه داد: بسته‌های دیگری شاید وجود داشته باشد و در حال توزیع باشد. باید آنها را بیابیم. حالا بازرسان باید بفهمند که آیا این بمب های واقعا قابلیت انفجاری داشته‌اند یا خیر و یا فقط در حد تهدید بودند. در هر حال این بمب ها خطرناک هستند و باعث ترس و وحشت شده اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.