تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 10:53
کد خبر : 38037

طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس به کجا رسید ؟

آرمان شرق:مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب کلیات و جزییات آن، دولت موظف به تامین کالاهای اساسی جامعه و توزیع آنها از طریق تعاونی های مصرف خواهد شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ۶۱ نماینده درخواست رسیدگی دو

آرمان شرق:مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب کلیات و جزییات آن، دولت موظف به تامین کالاهای اساسی جامعه و توزیع آنها از طریق تعاونی های مصرف خواهد شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ۶۱ نماینده درخواست رسیدگی دو فوریتی به طرح تامین کالاهای اساسی را مطرح کردند که پس از سخنان موافقان و مخالفان این درخواست با ۱۵۹ رای موافق، ۲۴ رای مخالف و ۴ را ممتنوع از مجموع ۲۲۱ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

در صورت موافقت مجلس با کلیات و جزییات درخواست مذکور، دولت موظف خواهد بود تا دو ماه آینده کالاهای اساسی جامعه با دلار ۴۲۰۰ تومانی را تامین و از طریق تعاونی های مصرف کارگری، کارمندی، روستایی، فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب در سراسر کشور توزیع کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.