تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397 - 23:35
کد خبر : 36835

صحبت های عجیب و جنجالی مورینیو در کنفرانس خبری

آرمان شرق:پل این حرفها را زده و خودش باید در این مورد صحبت کند. اگر می خواهید در مورد صحبت های پل، توضیحی بشنوید، باید خودش را پیدا کنید و از او سوال کنید. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، مورینیو که سومین فصل حضورش در الدترافورد را سپری می کند، در

آرمان شرق:پل این حرفها را زده و خودش باید در این مورد صحبت کند. اگر می خواهید در مورد صحبت های پل، توضیحی بشنوید، باید خودش را پیدا کنید و از او سوال کنید.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، مورینیو که سومین فصل حضورش در الدترافورد را سپری می کند، در هفته های اخیر بارها با خبرنگاران مشکل پیدا کرده و همین چند روز قبل، پاسخ عجیبش به یک خبرنگار زن، حاشیه ساز شده بود.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که گفته می شود او با اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد و پل پوگبا، کاپیتان تیمش، هم دچار مشکلاتی شده است. شکست ۳-۲ هفته گذشته مقابل برایتون، فشارها بر روی آقای خاص را افزایش داده و گفته می شود زین الدین زیدان آماده است تا جای او را روی نیمکت شیاطین سرخ بگیرد.

مورینیو در این کنفرانس مطبوعاتی پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا رابطه او با وودوارد خوب است، گفت:” البته”.  و در ادامه در مورد صحبت های پوگبا بعد از دیدار با برایتون که از شیوه بازی هم تیمی هایش انتقاد کرده بود، گفت:” پل این حرفها را زده و خودش باید در این مورد صحبت کند. اگر می خواهید در مورد صحبت های پل، توضیحی بشنوید، باید خودش را پیدا کنید و از او سوال کنید.”

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که وضوح علاقه ای به پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران نداشت، در مورد مشکلات درونی این باشگاه هم پاسخ عجیبی داد:” بله، اما از من سوال نکنید زیرا من در این مورد چیزی نخواندم. من ۱۰ درصد از چیزهایی که نوشته شده را هم نمی دانم، چیزهایی که در تلویزیون گفته می شود؛ بنابراین من شخص مناسبی برای جواب دادن نیستم. شما بدبین هستید، من نیستم.”

سوال بعدی در مورد هفته سخت آقای خاص بعد از شکست مقابل برایتون بود اما او گفت:” نه. بعد از اینکه می بازید، شرایط همیشه دشوار است؛ به ویژه برای افرادی که واقعا به کارشان اهمیت می دهند، آنهایی که در فوتبال کار حرفه ای می کنند اما پس از آن، شما به دیدار بعدی فکر می کنید.

وقتی می برید هم همین کار را می کنید. باید فراموش کرد و روی بازی بعدی تمرکز داشت و وقتی می بازید، باید بیشتر هم کار کنید. من فکر می کنم مقابل لسترسیتی خوب بازی کردیم و پیروز شدیم. فکر می کنم مقابل برایتون بد بازی کردیم و شکست خوردیم. مایلم خوب بازی کنیم و ببریم. ما به دنبال خوب بازی کردن و بردن هستیم. اینکه اشتباه نکنیم. این چیزی است که ما می خواهیم.”

با شکست مقابل برایتون، دیدار بعدی منچستریونایتد مقابل تاتنهام اهمیت زیادی پیدا کرد اما مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد اهمیت مضاعف این دیدار گفت:” قصد ندارم در مورد این دیدار صحبت کنم.”

و سوال بعدی: آیا این بازی مناسبی در زمان مناسب است؟ ” ما باید مقابل ۱۹ حریف در الدترافورد و خارج از خانه بازی کنیم. باید مقابل هم بازی کنیم. نمی دانم آیا این زمان مناسبی است یا نه اما زمان این دیدار حالاست.

در مورد زمان برگزاری بازی ها به این شکل تصمیم گیری می شود و ما باید در دومین دیدارمان در الدترافورد مقابل تاتنهام قرار بگیریم و سپس دو دیدار خارج از خاننه مقابل برنلی و واتفورد برگزار کنیم. البته دیدار دشواری است؛ بازی مقابل تیمی که فصل گذشته در بین چهار تیم اول جدول قرار گرفت.”

نمانیا ماتیچ، آنتونیو والنسیا و دیه گو دالوت، یکی از خریدهای جدید منچستریونایتد، بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، به تمرینات برگشتند اما مشخص نیست که می توانند مقابل تاتنهام بازی کنند یا خیر.

” نمی دانم زیرا امروز جمعه است و ما باید شنبه و یکشنبه تمرین کنیم و بازی روز دوشنبه است. تصمیمات روز یکشنبه گرفته خواهد شد. بله، ماتیچ و والنسیا در تمرینات حضور دارند، دالوت هم این هفته با تیم اول تمرین کرده؛ بنابراین از نظر کادر پزشکی، آنها تقریبا مشکلی ندارند.”

و در نهایت سوالی که به این کنفرانس مطبوعاتی کوتاه پایان داد، در مورد عملکرد اریک بایی و ویکتور لیندلوف بود.او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا این زوج بهتر خواهند شد یا نه، گفت:” بازیکنانم را در حضور شما آنالیز نمی کنم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.