تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 15:16
کد خبر : 34845

شگفتی سازی دختران بسکتبالیست ایران / تصویر

شگفتی سازی دختران بسکتبالیست ایران / تصویر

آرمان شرق:تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با پیروزی برابر لبنان به فینال مسابقه‌های غرب آسیا صعود کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، رقابت های بسکتبال ۳ نفره بانوان غرب آسیا از دیروز (پنج شنبه) در بیروت پایتخت لبنان آغاز شد. تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران در آغاز این  رقابت‌ها

آرمان شرق:تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با پیروزی برابر لبنان به فینال مسابقه‌های غرب آسیا صعود کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، رقابت های بسکتبال ۳ نفره بانوان غرب آسیا از دیروز (پنج شنبه) در بیروت پایتخت لبنان آغاز شد. تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران در آغاز این  رقابت‌ها سه مسابقه انجام داد که ابتدا لبنان را شکست داد. این تیم در مسابقه دوم مغلوب سوریه شد و در سومین مسابقه عراق را از پیش رو برداشت.
با این نتایج تیم ایران به نیمه نهایی رقابت های بسکتبال سه نفره غرب بانوان آسیا صعود کرد که امروز( جمعه) در این مرحله بار دیگر مقابل لبنان قرار گرفت و با نتیجه ۱۸ بر ۱۰  پیروز شد که ضمن صعود به فینال، سهمیه رقابت‌های قهرمانی آسیا را  هم به دست آورد.
تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران با ترکیب مژگان خدادادی، سعیده علی، تینا اسماعیل زاده، تینا عیساییان و معصومه اسماعیل زاده در این رقابت‌ها شرکت کرده است. هدایت این تیم را نیکا بیک لیک لی در دست دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.