تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 8:59
کد خبر : 40133

شگفتی بزرگ در جام جهانی والیبال

شگفتی بزرگ در جام جهانی والیبال

آرمان شرق:تیم ملی والیبال هلند در ادامه مسابقات قهرمانی جهان مقابل برزیل به پیروزی رسید تا نخستین شگفتی این دوره از رقابت ها رقم بخورد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، دیشب (شنبه) با هشت بازی پیگیری شد که در یکی از غیرمنتظره ترین نتایج، هلند مقابل

آرمان شرق:تیم ملی والیبال هلند در ادامه مسابقات قهرمانی جهان مقابل برزیل به پیروزی رسید تا نخستین شگفتی این دوره از رقابت ها رقم بخورد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، دیشب (شنبه) با هشت بازی پیگیری شد که در یکی از غیرمنتظره ترین نتایج، هلند مقابل برزیل به پیروزی رسید.
اسلوونی با هدایت اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران، به سومین پیروزی خود مقابل بلژیک دست یافت و راهی مرحله بعد شد.
تیم ملی ایران هم در سومین مسابقه خود به سومین پیروزی سه امتیازی پیاپی دست یافت ولی همچنان به دلیل ضریب پوئن کمتر نسبت به لهستان، در رده دوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.
در آخرین مسابقه دیشب هم آرژانتین با سرمربیگری خولیو ولاسکو، مقابل ایتالیا میزبان مسابقات باخت.
تاکنون صعود تیم های ایتالیا و اسلوونی از گروه A، فرانسه و کانادا از گروه B، آمریکا از گروه C و لهستان و ایران از گروه D به مرحله دوم قطعی شده است. از هرگروه چهار تیم راهی مرحله بعد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.