تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 8:27
کد خبر : 120722

سه پیام برای گرامیداشت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان

سه پیام برای گرامیداشت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:امروز شاهد این هستیم که مدیران و کارکنان بلند همت شرکت فولاد هرمزگان جنوب پس از ۱۱ سال تلاش و تعالی مستمر، خود را آماده می کنند تا در پایان سال «تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» عبور از تولید ۱.۵ میلیون تن فولاد را علی رغم همه محدودیت های موجود در حوزه تامین انرژی جشن بگیرند.

پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب

پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب با صدور پیامی این روز را به کارکنان و خانوادهای معزز ایشان، ذینفعان و سایر اعضای گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

‎در تقویم گروه فولاد مبارکه و به تعبیری دیگر در دیوان پرافتخار صنعت فولاد کشور از دوازدهم دیماه به عنوان سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب نام برده شده است. شرکتی که در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس بنا نهاده شد تا با عنایت به ظرفیت های بالقوه موجود در این خطه از سرزمین همیشه سربلند ایران به یکی از قطب های صنعت فولاد کشور و نقطه اتکایی برای تولید و صادرات بخشی از فولاد کشور مبدل گردد.
‎تاکید رهبر معظم انقلاب انقلاب بر اهمیت تولید و رونق اقتصادی طی بیش از یک دهه اخیر، وجود سرمایه های انسانی و جوانان پرتوان و با انگیزه در استان پرفروغ هرمزگان و پیوستن این شرکت به گروه فولاد مبارکه در ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۰ از جمله مهمترین عواملی شد تا این شرکت به سرعت در دی ماه سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و در مسیر پرشتاب تعالی سازمانی و سربلندی کشور گام های موفقیت آمیز خود را یکی پس از دیگری بردارد.
‎امروز شاهد این هستیم که مدیران و کارکنان بلند همت شرکت فولاد هرمزگان جنوب پس از ۱۱ سال تلاش و تعالی مستمر، خود را آماده می کنند تا در پایان سال «تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» عبور از تولید ۱.۵ میلیون تن فولاد را علی رغم همه محدودیت های موجود در حوزه تامین انرژی جشن بگیرند.
‎درحال حاضر نه فقط در کشورعزیزمان ایران بلکه در تمامی کشورهای صنعتی جهان نیز تولید رقابتی انواع محصولات با ارزش افزوده بیشتر است که می تواند به رشد اقتصادی و توسعه یافتگی منجر گردد و این جای بسی خوشحالی است که همه مدیران و کارکنان فولاد هرمزگان با درک صحیح از این شرایط حساس به ویژه از ابتدای سال جاری با رکوردشکنی های پی درپی در مسسیر اهداف کلان گروه فولاد مبارکه و لبیک به راهبردهای داهیانه رهبری معظم انقلاب مجاهدت نموده اند.
‎اکنون که کشور و مردم عزیزمان به رونق اقتصادی، امید و گره گشایی فزاینده در تامین معیشت نیاز دارند و گروه فولاد مبارکه تولید ۳۵ درصد فولاد کشور را عهده دار است، رسالت فرد فرد مدیران و کارکنان شرکت های گروه فولاد مبارکه در همه بخش ها سنگین تر و اثرگذار تر از همیشه است.
‎به یقین فولاد هرمزگان به همت والای سرمایه های انسانی خود آینده درخشان تری را در پیش رو دارد. به نوبه خود موفقیت های این شرکت را به همه کارکنان و خانوادهای معزز ایشان، ذینفعان و سایر اعضای گروه فولاد مبارکه صمیمانه تبریک می گویم و از درگاه باری تعالی برای همکاران خود در این شرکت آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی روزافزون دارم
محمد یاسر طیب نیا

‎مدیرعامل گروه فولاد مبارکه

پیام رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

پیام رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

 مصطفی عطایی پور، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

همکاران گرامی

با سلام و خسته نباشید

دوازدهم دی ماه هر سال تداعی‌کننده روزی پرغرور برای صنعت فولاد کشور است و در این روز شاهد تولد یکی از قطب‌های بزرگ فولاد کشور بودیم. تولدی که می‌تواند ادامه‌دهنده زنجیره فولاد جنوب کشور باشد.

خوشبختانه فولاد هرمزگان در یازدهمین سالگرد افتتاحیه خود با رکوردشکنی‌های پیاپی در سال جاری به بلوغ کامل رسیده و لازم است که از این مرحله با تکمیل زنجیره و اجرای طرح‌های توسعه‌ای عبور کند.

اینجانب فرارسیدن سالروز افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان را به همه همکاران گرامی در شرکت، هیئت مدیره و سهامداران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم درخشان‌تر از گذشته بتوانیم پله‌های ترقی را بپیماییم.

مصطفی عطایی پور

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان

 

پیام عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت سالروز افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت دوازدهم دی‌ماه، سالروز افتتاحیه شرکت پیام تبریکی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

همکاران گرامی

با سلام و خدا قوت

دوازدهم دی‌ماه هرسال تداعی‌کننده تلاش ثمربخش جـــمعی از صنعتـــگران، متخصصان و تلاشگران ایران اسلامی است که با استفاده از ظرفیت‌ها توانستند در جهت توسعه کشور نقش‌آفرینی کنند.

مایه مباهات است که در یازدهمین سالروز افتتاح شرکت قرار داریم و به فضل الهی توانستیم در این سال‌ها نقشی در توسعه اقتصادی استان هرمزگان و کشور داشته باشیم.

به داشتن کارکنانی سخت‌کوش که در کمال صداقت و درستکاری و به‌منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند به خود می‌بالیم. ثمره این سخت‌کوشی، ورود قدرتمند همراه با رکوردشکنی‌های پیاپی به یازدهمین سال افتتاح شرکت است و از تلاش‌های مستمر خانواده فولاد هرمزگان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت صمیمانه تشکر می‌کنم.

این‌جانب سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز شرکت که تکمیل زنجیره تولید و قرار گرفتن در میان برندهای برتر است، در رسیدن به اهداف همچون گذشته موفق باشیم.

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.