تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 11:44
کد خبر : 75417

سردرگمی مجلس درباره زمان ارائه لیست کابینه ؛ امروز، سه شنبه یا چهارشنبه؟

سردرگمی مجلس درباره زمان ارائه لیست کابینه ؛ امروز، سه شنبه یا چهارشنبه؟

آرمان شرق-تا الان لیست کابینه به مجلس نیامده و هنوز معلوم نیست و در واقع هیچ چیز قطعی نیست. هنوز تا ساعت ۱۲ وقت داریم شاید لیست به مجلس بیاید.اگر لیست تا ۱۲ ظهر نیاید جلسه بررسی وزرا که قرار بود بعدازظهر باشد و به کمیسیون ها اعلام شده بود، بعدازظهر شروع نمی شود و احتمالا از فردا شروع شود.

محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز گفت: تا جایی که بنده شنیده ام لیست کابینه امروز معرفی نمی شود.

محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کابینه رییسی امروز معرفی می شود،به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: تا جایی که بنده شنیده ام امروز معرفی نمی شود. ممکن است به چهارشنبه موکول شود و اگر به چهارشنبه موکول شد یقینا بررسی آن در صحن مجلس باید بعد از عاشورا و تاسوعا انجام شود یعنی به تاخیر میفتد.

او در پاسخ به این سوال که سلیمی عضو هیئت رییسه گفته سه شنبه لیست کابینه رییسی به مجلس ارسال می شود، عنوان کرد: ظاهرا سه شنبه جلسه نگذاشته اند مگر اینکه الان اصلاحیه بدهیم اگر سه شنبه جلسه نگذارند طبق برنامه هفتگی، چهارشنبه جلسه می گذارند.

یکی دیگر از نمایندگان هم به خبرگزاری خبرآنلاین گفت:تا الان لیست کابینه به مجلس نیامده و هنوز معلوم نیست و در واقع هیچ چیز قطعی نیست. هنوز تا ساعت ۱۲ وقت داریم شاید لیست به مجلس بیاید.اگر لیست تا ۱۲ ظهر نیاید جلسه بررسی وزرا که قرار بود بعدازظهر باشد و به کمیسیون ها اعلام شده بود، بعدازظهر شروع نمی شود و احتمالا از فردا شروع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.