تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 19:32
کد خبر : 34651

رکورد زنی تاریخی در سینمای ایران/ تصویر

رکورد زنی تاریخی در سینمای ایران/ تصویر

آرمان شرق: یک رکورد تاریخی در سینمای ایران شکسته شد. به گزارش آرمان شرق، نبض سینما با فروش بلیط آن می چرخد و رکورد زنی در این فروش قطعا یک اتفاق مهم برای سینمای ایران است. اتفاقی که امروز رقم خورد و فیلم هزار پا با بازی زوج هنری عطاران- عزتی دو بازیگر پرفروش این

آرمان شرق: یک رکورد تاریخی در سینمای ایران شکسته شد.

به گزارش آرمان شرق، نبض سینما با فروش بلیط آن می چرخد و رکورد زنی در این فروش قطعا یک اتفاق مهم برای سینمای ایران است. اتفاقی که امروز رقم خورد و فیلم هزار پا با بازی زوج هنری عطاران- عزتی دو بازیگر پرفروش این سال های سینمای کمدی ایران به این مهم دست یافت.

تا پیش از این فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲:سلکشن رویا» ساخته سامان مقدمی پس از پایان اکران خود با فروش ۲۰میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نام گرفته بود اما امروز فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی فروش خود را به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان رساند و با آنکه هنوز اکران آن پایان نیافته رکوردار فروش تاریخ سینمای ایران شد.

نکته ای که نشان می دهد که مردم به سینمای خوش ساخت کمدی اقبال نشان داده و با حضور در سینماها چرخ اقتصاد سینمای ایران را در این روزها به چرخش در می آورند. حال البته باید منتظر ماند و دید که در پایان اکران این اثر سینمایی این فیلم خوش ساخت کمدی چه رکوردی از خود برجای خواهد گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.