تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 21:18
کد خبر : 127348

درخشان:پرسپولیس باید باشهامت بازی کند

درخشان:پرسپولیس باید باشهامت بازی کند

پرسپولیس با چند امتیاز اختلاف در صدر جدول بود و آن را از دست داد و حالا باید با تلاش بیشتر به صدر جدول برگردد اما این مساله در تیم وجود ندارد. اتفاق و شانس هم دخیل است اما اساسی تر این است که تفکر خوبی برای برنده شدن داشته باشید. باید تلاش کنید و کنارش ممکن است شانس هم کمک کند.

درخشان:پرسپولیس باید باشهامت بازی کند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم باید بیشتر تلاش کنند.

به گزارش طرفداری، حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار کرد:پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد ولی وقتی تیم مس ده نفره شد، به سراغ حفظ نتیجه رفتند. یک بر صفر نتیجه خوبی نیست و هر لحظه ممکن است نتیجه دیگری رقم بخورد.

او ادامه داد: تیمی که ۱۰ نفره شده برایش فرقی ندارد گل‌های بیشتری بخورد و می‌آید تا بازی را برگرداند اما پرسپولیس برعکس و محتاطانه بازی کرد و در دقایقی حتی ممکن بود گل بخورد. این برای پرسپولیس که یک نفر بیشتر داشت اصلا خوب نبود و باید خیلی بهتر و با اقتدار تر بازی می‌کردند.

این پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد:به هر حال مهم سه امتیاز بود و تیم به دنبال حفظ سه امتیاز بود. این حفظ کردن برخی مواقع صدمه می‌زند. هیچوقت یک گل حاشیه امنیت خوبی برای تیم نیست. نیمه دوم خیلی محتاط بازی کردند و این می‌توانست خیلی خطرناک باشد. عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم چنگی به دل نزد اما نیمه اول خوب بودند و می‌توانستند روندشان را ادامه دهند.

او با بیان این‌که با این روش و این نگاه هر تیمی صدمه می‌بیند، بیان کرد:ترسو بازی کردن منطق ندارد و باید شهامت بازی کردن داشته باشید. البته شهامت به همراه تفکر مربی می‌تواند به تیم کمک کند. حریف یک بازیکن کمتر داشت اما ذهنیت ترسو بازی کردن می‌توانست پرسپولیس را دچار مشکل کند.

درخشان درباره عملکرد مهدی عبدی گفت:به جز صحنه‌ای که روی او پنالتی شد دیگر کار خاصی نکرد. عبدی به عنوان یک مهاجم باید جای گیری درست داشته باشد تا به او پاس دهند و بتواند خود را صاحب موقعیت کند. عبدی اشباع شده بازی می‌کند و این خوب نیست.

او در پایان عنوان کرد:پرسپولیس در شرایط بدی نیست اما تیمی که برای قهرمانی بازی می‌کند خیلی بهتر از این‌ها باید وارد زمین شود. پرسپولیس با چند امتیاز اختلاف در صدر جدول بود و آن را از دست داد و حالا باید با تلاش بیشتر به صدر جدول برگردد اما این مساله در تیم وجود ندارد. اتفاق و شانس هم دخیل است اما اساسی تر این است که تفکر خوبی برای برنده شدن داشته باشید. باید تلاش کنید و کنارش ممکن است شانس هم کمک کند./ طرفداری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.