تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 21:19
کد خبر : 88702

کدام خبر بازار دلار را به هم ریخت؟

کدام خبر بازار دلار را به هم ریخت؟

آرمان شرق- بازار ارز امروز شاهد عقبگرد قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی امروز به کانال ۲۸ هزار تومان برگشت. دلار در نیمه روز چهارشنبه با افت ۴۳۰ تومانی نسبت به دیروز بر روی ۲۸ هزار و ۷۷۰ تومان قرار گرفت. در ادمه روند بازار ارز امروز بار دیگر قیمت دلار عقب نشینی کرد و به ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. این قیمت نسبت به عصر روز گذشته ۷۷۰ تومان پایین رفته بود.

بازار ارز و طلا امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ با خبر سفر معاون وزیر خارجه کره جنوبی به وین شاهد افت قیمت طلا ، قیمت دلار و قیمت سکه بود.
خبری که بازار دلار را بهم ریخت/ سکه دوباره پایین رفت

بازار ارز امروز شاهد عقبگرد قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی امروز به کانال ۲۸ هزار تومان برگشت. دلار در نیمه روز چهارشنبه با افت ۴۳۰ تومانی نسبت به دیروز بر روی ۲۸ هزار و ۷۷۰ تومان قرار گرفت. در ادمه روند بازار ارز امروز بار دیگر قیمت دلار عقب نشینی کرد و به ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. این قیمت نسبت به عصر روز گذشته ۷۷۰ تومان پایین رفته بود.

در بازار متشکل هم در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار ۳۳ تومان نسبت به روز گذشته بالا رفت و کانال ۲۶ هزار تومان را که روز سه شنبه از دست داده بود را پس گرفت. قیمت دلار در ادامه روز توان مقاومت نداشت و بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت. قیمت دلار در انتهای معاملات نقدی بازار متشکل امروز ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان بود.
سیگنال کاهش قیمت دلار برای درهم

قیمت درهم از روز گذشته به زیر مرز ۸ هزار تومان رفته است. درهم امروز با سیگنال کاهشی قیمت دلار دیگر توانی برای پس گرفتن مرز یاد شده نداشت و به عقب نشینی روز گذشته ادامه داد. قیمت درهم امروز ۹۰ تومان از عصر روز گذشته پایین تر بود و با ۷ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۸ هزارو ۸۶۹ تومان به دست می‌آمد.
واکنش قیمت سکه و طلا به افت قیمت دلار

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز در ساعت ۱۸ به وقت تهران ۱۲ دلار از روز گذشته بالا تر بود. این فلز گران بها امروز ۱۸۲۷ دلار معامله شد.

اما در بازار داخلی ایران قیمت سکه و طلا با افت قیمت دلار ریخت. قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۵۰۰ تومان ارزان شد و به ۱ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه نیز که از روز گذشته به کانال ۱۲ میلیون تومان برگشته است امروز هم در این کانال باقی ماند و به مسیر کاهشی روز گذشته ادامه داد. این فلز زرد رنگ امروز ۳۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد و با ۱۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان مبادله شد.
خبری که بازار دلار را بهم ریخت

آزادسازی منابع مسدودی ایران، رفع تحریم‌ها و مذاکرات حول برجام از جمله اخبار مهم برای اقتصاد ایران هستند که بازار ارز اولین واکنش خود را آن‌ها نشان می‌دهد.

چوی جانگ کان ، معاون وزیر خارجه کره جنوبی به وین سفر کرده است و براساس بیانیه وزرت امور خارجه این کشور؛ هدف از اعزام هیأت دیپلماتیک این کشور به وین؛ مذاکره درباره حل‌وفصل موضوع آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی است. شنیده ها حاکی از این است که این مقام ارشد وزارت خارجه کره جنوبی فردا پنجشنبه با علی باقری، رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان دیدار می‌کند./اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.