تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 7:32
کد خبر : 91429

وزیر آموزش‌وپرورش: خانواده‌ها می پرسند چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟

وزیر آموزش‌وپرورش: خانواده‌ها می پرسند چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟

آرمان شرق- معلمان حضور موثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم برای گرفتن حق فرهنگیان پاسخگو باشیم. وزیر آموزش‌وپرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود.

برای رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده و ایرادات در دست بررسی است؛ احتمالا تا فردا (امروز) نهایی می‌شود. یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب، درباره رتبه‌بندی و افزایش اعتراضات معلمان اظهار کرد: این موضوع اکنون در حال پیگیری است، اما برخی افراد، معلمان را تحریک می‌کنند که سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست.

وی افزود: خانواده‌ها با بنده تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ حق دانش‌آموز در حال تضییع است. توصیه می‌کنم معلمان حضور موثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم برای گرفتن حق فرهنگیان پاسخگو باشیم. وزیر آموزش‌وپرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود./تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.