تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 12:40
کد خبر : 46565

حمله ارتش یمن به پایگاه هوایی ملک خالد

حمله ارتش یمن به پایگاه هوایی ملک خالد

آرمان شرق:یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف حملات پهپادی خود قرار داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، یگان پهپادی یمن با هواپیمای بدون سرنشین “قاصف ۱” پایگاه هوایی “ملک خالد” در منطقه “خمیس مشیط” واقع

آرمان شرق:یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف حملات پهپادی خود قرار داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، یگان پهپادی یمن با هواپیمای بدون سرنشین “قاصف ۱” پایگاه هوایی “ملک خالد” در منطقه “خمیس مشیط” واقع در عسیر را هدف حملات خود قرار داد.

در همین راستا یک منبع در یگان پهپادی انصارالله گفت که این پهپادها در حملات خود پایگاه هواپیماهای دشمن که محلی برای آغاز حمله به یمن به شمار می‌رود را هدف قرار داده‌اند.

این درحالی است که عربستان تا بدین لحظه هیچ واکنشی نسبت به این حمله نشان نداده است.

در همین راستا فعالان در شبکه‌های اجتماعی نیز اعلام کردند که در اثر این حمله انفجارهای بزرگی در داخل این پایگاه رخ داده است و خودروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حمله در پایگاه ملک خالد حاضر شدند.

از سوی دیگر، رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که چهار نظامی سعودی در مرزهای جنوبی طی درگیری با نیروهای انصارالله کشته شدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.