تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 8:45
کد خبر : 37530

حاضرم خودم آسیب ببینم اما به نظام آسیب نرسد

حاضرم خودم آسیب ببینم اما به نظام آسیب نرسد

آرمان شرق:یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگناهای دولت در عرصه‌های مختلف قابل درک است اما رییس جمهور آن‌ها را به درستی تبیین نکرد، گفت که نتیجه آرای مجلس درباره پاسخ‌های رییس جمهور نشان می‌دهد طیف‌های مختلف از پاسخ‌های ایشان قانع نشدند. به گزارش آرمان شرق جلیل رحیمی جهان آبادی در

آرمان شرق:یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگناهای دولت در عرصه‌های مختلف قابل درک است اما رییس جمهور آن‌ها را به درستی تبیین نکرد، گفت که نتیجه آرای مجلس درباره پاسخ‌های رییس جمهور نشان می‌دهد طیف‌های مختلف از پاسخ‌های ایشان قانع نشدند.

به گزارش آرمان شرق جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه سوال از رییس جمهوری اظهار کرد: من فکر می‌کنم رییس جمهور می‌توانست اجرایی‌تر، عملیاتی‌تر و دقیق‌تر عمل کند. به هر حال ما تنگناهای ایشان را درک می‌کنیم. من خودم پس از سخنرانی آقای رییس جمهور به ایشان گفتم ما از صحبت‌های شما قانع نشدیم اما به دولت کمک می‌کنیم و در رای مجلس هم تا جایی که از دست‌مان برمی‌آمد، به دولت کمک کردیم.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس تصریح کرد: دولت می‌توانست زحماتش را دقیق‌تر بیان کند و با حفظ محدودیت‌ها، تنگناها را مطرح کند، می‌توانست از واقعیت‌ها دقیق‌تر حرف بزند و مردم و مجلس را قانع کند. رای مجلس رای مردم بود چرا که صحبت رییس جمهور بیشتر جنبه خطابه و سخنرانی انتخاباتی داشت.

وی ادامه داد: واقعیت این است که دولت تنگناهای زیادی در عرصه‌های مختلف دارد، مقدوراتش کم و محذوراتش زیاد است اما این‌ها را به درستی تبیین نکرد. شاید اگر در آیین‌نامه به برخی نمایندگان حق دفاع از رییس جمهور داده می‌شد موثرتر بود اما چون این محدودیت وجود دارد فقط خود ایشان صحبت کرد و ما معتقدیم می‌توانست دقیق‌تر و بهتر صحبت کند. نتیجه آرا هم نشان داد طیف‌های مختلف مجلس از پاسخ‌ها قانع نشدند.

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: برای کسانی که دلبسته نظام هستند و می‌خواهند نظام را حفظ کنند محدودیت‌هایی وجود دارد. ممکن است فردی برایش مهم نباشد که حرفش چه آسیبی به نظام می زند و صرفا می‌خواهد خود را نشان دهد اما یک وقت ممکن است خود فرد فدا شود تا به نظام آسیب نرسد. من فکر می‌کنم پیام آقای روحانی این بود که حاضرم خودم آسیب ببینم اما به نظام آسیب نرسد که این پیام ارزشمندی است. اگرچه آقای روحانی می‌توانست مدیریت کند و بخشی از محدودیت‌ها، مشکلات، واقعیت‌ها و خدمات دولت را بگوید.

این نماینده مجلس در پایان گفت: من خودم ناظر اشتغال در خراسان هستم. دولت رقم قابل توجهی اشتغال در خراسان ایجاد کرده اما آقای روحانی نتوانست به خوبی این آمارها را بیان کند. در واقع ایشان به جای اینکه عملیاتی و اجرایی صحبت کند، صحبت احساسی و خطابه‌ای داشت و به همین دلیل نتوانست مجلس را قانع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.