تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1397 - 17:36
کد خبر : 37733

جزئیات سفر وزیر اطلاعات به استان فارس

آرمان شرق:حجت الاسلام علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات بهمراه اسماعیل تبادار استاندار فارس به شهرستان لامرد سفر کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا منطقه‌ی فارس حجت الاسلام سید محمود علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات بهمراه اسماعیل تبادار استاندار فارس در آخرین روز از هفته دولت با

آرمان شرق:حجت الاسلام علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات بهمراه اسماعیل تبادار استاندار فارس به شهرستان لامرد سفر کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا منطقه‌ی فارس حجت الاسلام سید محمود علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات بهمراه اسماعیل تبادار استاندار فارس در آخرین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان لامرد ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

علوی در ابتدا مورد استقبال مدیران شهرستان قرار گرفت و سپس به بیت حجت الاسلام هاشمی شهیدی امام جمعه لامرد رفت و با وی دیدار کرد.

نماینده ویژه هیات دولت و استاندار فارس بهمراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از تونل گردنه شهید باقری و قطعه دوم آزاد راه لامرد خنج بازدید کردند.

تونل گردنه شهید باقری با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و با اتصال به  قطعه دوم آزاد راه لامرد به خنج در آینده به یکی از مهمترین راه های مواصلاتی انتقال و خروج محصولات منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام علوی ضمن افتتاح کارخانه آسفالت واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از پروژه کارخانه بزرگ آلومینیوم جنوب بازدید و در جریان آخرین روند اجرا و تکمیل آن قرار گرفت.

وی در این بازدید میدانی از کارخانه آلومینیوم ضمن قدردانی از زحمات مدیران و نیرو های مشغول به کار در این منطقه اقتصادی اظهار داشت: امروز شاهد جریانی بالنده و رو به رشد در این منطقه هستیم و این منطقه رشد متناسب خود را به دست آورده و امیدواریم درآینده نه چندان دور شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی افزود: ماهم به عنوان خدمتگزار مردم پیش از سخنرانی ترامپ دستورات و پیگیری های لازم درخصوص گشایشLC انجام دادیم تا نیروگاه با مشکل مواجه نشود که الحمد الله این مسئله محقق شد.

وزیر اطلاعات در ادامه به همراه استاندار و خیرین از بیمارستان ولیعصر عج بازدید نموده و به منظور رفاه حال مردم، کلنگ ساخت بخش ام آر آی بیمارستان جدید لامرد زده شد.

در آخرین روز از هفته دولت هم‌چنین با حضور وزیر اطلاعات و استاندار فارس و جمعی از مدیران شهرستان لامرد اولین کارخانه آسفالت و بتن منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد آغاز به کار کرد.نماینده ویژه هیات دولت در آیین آغاز به کار و بهره برداری از این پروژه گفت: خداوند می فرمایید مسلمانان در زمینه مسائل اقتصادی و جاری مورد آزمایش هستید؛ یک روز درجنگ هشت ساله مقاومت کردیم و با پیروزی اجازه ندادیم یک وجب خاک ما زیر چکمه های دشمن برود. امتحان امروز ما امتحان اقتصادی است و ۴۰ سال است داریم این امتحان را پس می دهدیم و اجازه نداده‌ایم دستگاه‌های اقتصادی کشور از کار بیفتد.

وی گفت: صبر و استقامت در مقابل دشمن و تقوا برای خودمان در داخل کشور بهترین راه حل رسیدن به نتیجه است واین تنگناها اراده ما را سست نمی‌کند و بن بست در مقابل ما وجود ندارد. در مقابل تحریم با اتکا به نوآوری‌های خود، سرمایه‌های خود و اتکا به حضور مردم و بخش خصوصی با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌توانیم از تمام دست‌انداز های دشمن عبور کنیم.این کارخانه تولید آسفالت و بتن نتیجه همین اعتماد به ضرفیت داخلی است که باید حمایت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.