تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 14:57
کد خبر : 48833

تیم های گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشخص شدند+برنامه بازی ها

آرمان شرق: تیم فوتبال پرسپولیس در قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا، در گروه D، با تیم‌های السد قطر، الاهلی عربستان و پلی‌آف (برنده نمایندگان ازبکستان، عراق و امارات) همگروه شد. به گزارش آرمان شرق، گروه پرسپولیس را می توان گروه سختی دانست چرا که هم تیم عربستانی در آن حضور دارد و

آرمان شرق: تیم فوتبال پرسپولیس در قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا، در گروه D، با تیم‌های السد قطر، الاهلی عربستان و پلی‌آف (برنده نمایندگان ازبکستان، عراق و امارات) همگروه شد.

به گزارش آرمان شرق، گروه پرسپولیس را می توان گروه سختی دانست چرا که هم تیم عربستانی در آن حضور دارد و هم السد تیم پرستاره قطری که در نیمه نهایی با آن بازی کرده در این گروه قرار دارد اما نکته خوب این قرعه کشی برای پرسپولیس آن است که تیم های قدر حاضر در این گروه در فرمم آمادگی خود نیستند، الاهلی با کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم لیگ عربستان قرار گرفته و با تیم صدرنشین یعنی الهلال ۸ امتیاز فاصله دارد. السد که فصل گذشته در مرحله گروهی و نیمه نهایی با پرسپولیس بازی کرد، با ۲۳ امتیاز در رده دوم لیگ ستارگان قطر است و با تیم الدحیل صدرنشین ۸ امتیاز فاصله دارد. هنوز برنده پلی‌آف مشخص نشده و از میان نمایندگان ازبکستان، عراق و امارات یک تیم باید در این گروه قرار بگیرد.

اما برنامه بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان بدین شکل است.

سه‌شنبه ۱۴ اسفند
پرسپولیس – برنده پلی‌آف

سه‌شنبه ۲۱ اسفند
السد قطر – پرسپولیس

سه شنبه ۲۰ فروردین
پرسپولیس – الاهلی عربستان

دوشنبه ۲ اردیبهشت
الاهلی عربستان – پرسپولیس

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت
برنده پلی‌آف – پرسپولیس

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت
پرسپولیس – السد قطر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.