تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 14:28
کد خبر : 36689

توضیح مدیر تیم ملی درباره اخراج جنجالی مهاجم پرسپولیس

آرمان شرق: در آستانه بازی حساس تیم ملی امید کشورمان در چارچوب بازیهای آسیایی یک حاشیه بزرگ رقم خورده و مهاجم پرسپولیس از اردوی تیم ملی اخراج شد. به گزارش آرمان شرق، اخراج  محمد امین اسدی مهاجم تیم پرسپولیس در حالی رخ داد که این بازیکن در پست اینستاگرامی مدعی شده است که صفحه ی شخصی

آرمان شرق: در آستانه بازی حساس تیم ملی امید کشورمان در چارچوب بازیهای آسیایی یک حاشیه بزرگ رقم خورده و مهاجم پرسپولیس از اردوی تیم ملی اخراج شد.

به گزارش آرمان شرق، اخراج  محمد امین اسدی مهاجم تیم پرسپولیس در حالی رخ داد که این بازیکن در پست اینستاگرامی مدعی شده است که صفحه ی شخصی اش توسط هکرها هک شده بود!

بهزاد آزاد، مدیر تیم ملی امید در این باره می گوید:

اینطور نبوده که محمد امین اسدی با اولین اشتباه از اردوی تیم ملی امید خط خورده باشد. او پیش از این هم خطاهایی داشت و تذکر لازم از سوی مدیر تیم ملی امید دو سه روز پیش هم به این بازیکن داده شد و حتی تاکید کردیم اگر این بار خطایی کند به تهران بازگردانده خواهد شد که متاسفانه این اتفاق رخ داد.
مدیر تیم ملی امید شرایط روحی و روانی تیم را پیش از بازی با کره جنوبی خوب توصیف کرد و گفت تیم از هر حیث برای بازی با کره جنوبی آماده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.