تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 16:51
کد خبر : 85446

تهدید یک مسئول توسط امام جمعه اهواز: در خانه ۱۰هزار متری نشسته‌ای تخلیه کن تا ورود نکردم!

تهدید یک مسئول توسط امام جمعه اهواز: در خانه ۱۰هزار متری نشسته‌ای تخلیه کن تا ورود نکردم!

آرمان شرق- امام جمعه اهواز با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، گفت: در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

امام جمعه اهواز با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، گفت: در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی مدیران زندگی تجملی برای خود فراهم کردند در حالیکه در شهر و محله آنها کسانی هستند که شب گرسنه خوابیده‌اند و در برخی شرکت ها کارگران ما به خاطر مشکلات معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و تبدیل وضعیت دست به اعتراض می‌زنند.

وی با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، افزود: در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

موسوی‌فرد تصریح کرد: البته فراموش نکنیم که تازه سه ماه است یک دولت انقلابی روی کار آمده است شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند و این خواسته مردم است که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: روحیه قارونی ثروت اندوزی برخی سبب می‌شود گاهی حیوانات آنها دارای زندگی مرفهی باشد در حالیکه برخی آدم‌ها در بستر بیماری ناله می‌زنند چون توانایی تامین داروی خود را ندارند.

موسوی فرد گفت: یک شخصی که پزشک بوده و مثل زالو خون مردم را طی سال می‌مکیده تا سالی ۱۲ هزار دلار برای دختر و زنش در فرنگ جهت عیاشی بفرستد./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.