تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آذر 1397 - 17:23
کد خبر : 51525

تصادف ۴ خودرو در بزرگراه شهید فهمیده مرگ آفرین شد/تصاویر

آرمان شرق: تصادف بامدادی چهار دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در بزرگراه شهید فهمیده یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت. به گزارش آرمان شرق به نقل از  ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۰۶:۱۲ دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۹ و گروه امداد ونجات ۸ این

آرمان شرق: تصادف بامدادی چهار دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در بزرگراه شهید فهمیده یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش آرمان شرق به نقل از  ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۰۶:۱۲ دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۹ و گروه امداد ونجات ۸ این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه شهید فهمیده، نرسیده به بزرگراه شهید همدانی اعزام کرد.
بنا به اظهار ناصر نظری معاد افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، این حادثه رانندگی در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید فهمیده اتفاق افتاد که براثر برخورد شدید چهار دستگاه خودروی سواری با یکدیگر، راننده یکی ازخودروهای تصادفی(خودروی سراتو) در دم جان سپرد و همچنین دو نفر دیگر مجروح شدند.
نظری معاد درمورد چگونگی بروز این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه شهید فهمیده از شرق به سمت غرب در حال حرکت بود که پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه و شکستن آن، وارد مسیرمخالف بزرگراه شد و منجر به برخورد سه دستگاه سواری پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و خودرو سواری سراتو با یکدیگر شد.
این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: درجریان این حادثه رانندگی راننده خودرو سواری سراتو جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر هم از سرنشینان این خودروها دچار مصدومیت شدند.
وی با اعلام این که پلیس راهور منطقه هم اکنون علت وقوع این حادثه رانندگی را تحت بررسی قرار داده است، افزود: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و قطع برق خودروها، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و همچنین با حضور عوامل اورژانس به محل حادثه، یک مرد مصدوم که در داخل خودروی خود گرفتار شده بود، به مرکز درمانی انتقال یافت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.