تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 18:05
کد خبر : 49044

تشبیه جالب ستاره هالیوودی درباره ترامپ

تشبیه جالب ستاره هالیوودی درباره ترامپ

آرمان شرق: جیم کری ستاره سینما و کمدین مشهور آمریکایی-کانادایی در صحبت‌هایی به شدت به جمهوری خواهان و رئیس جمهور آمریکا تاخته است.او می‌گوید مشکل بزرگ آمریکا طمع و زیاده‌خواهی است. به گزارش آرمان شرق،  هالیوود ریپورتر گزارش کرده که جیم کری اخیرا طی صحبت هایی در جشنواره ولچر لس آنجلس به شدت علیه رئیس

آرمان شرق: جیم کری ستاره سینما و کمدین مشهور آمریکایی-کانادایی در صحبت‌هایی به شدت به جمهوری خواهان و رئیس جمهور آمریکا تاخته است.او می‌گوید مشکل بزرگ آمریکا طمع و زیاده‌خواهی است.

به گزارش آرمان شرق،  هالیوود ریپورتر گزارش کرده که جیم کری اخیرا طی صحبت هایی در جشنواره ولچر لس آنجلس به شدت علیه رئیس جمهور آمریکا موضع گیری کرده است. بازیگر فیلم «ماسک» در ابتدا شروع به انتقاد علیه رئیس حزب اکثریت کنگره آمریکا، میچ مک کانل کرد. او مک کانل را فردی به شدت خطرناک و تهدیدی برای امنیت ملی توصیف کرد.

جیم کری همین طور با اشاره به حزب جمهوری خواه گفت که آنها در حال تجاوز به سیستم آمریکا و در حال از بین بردن آن هستند. تیغ تیز حملات کری به دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده هم رحم نکرد؛ بازیگر فیلم «بروس قدرتمند» دونالد ترامپ را یک تومور پوستی توصیف کرد که هر کس از جمله سارا ساندرز، از او دفاع کند در واقع مشغول آرایش کردن آن است. جیم کری دونالد ترامپ را نشانه یک مشکل بزرگ تر در آمریکا دانسته که «طمع» است. او معتقد است مشکل عمیق تر جامعه آمریکا زیاده خواهی است.

جیم کری در حالی این صحبت ها را به زبان آورده است که اخیرا شروع به کشیدن چند نقاشی سیاسی کرده است. یکی از مشهورترین این آثار «ترامپ در حال به صلیب کشیدن مسیح» است.

منبع: تسنیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.