تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 21:08
کد خبر : 126995

 ترکیب ایران برابر کنیا

 ترکیب ایران برابر کنیا

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی تیم ملی می‌خواهد به اکثر بازیکنان تیمش در بازی با کنیا میدان بدهد و اولویت با کسانی است که مقابل روسیه بازی نکردند و یا کمتر بازی کردند. در این راستا یکی از نزدیکان تیم ملی به همکار ما گفت: تغییر حداقل ۶ بازیکن در ترکیب اصلی نسبت به بازی با روسیه قطعی است و تیم ملی با چهره‌ای جدید به مصاف کنیا خواهد رفت تا سرمربی تیم بتواند بازیکنان دیگری را هم محک بزند.

تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی تیم ملی می‌خواهد به اکثر بازیکنان تیمش در بازی با کنیا میدان بدهد و اولویت با کسانی است که مقابل روسیه بازی نکردند و یا کمتر بازی کردند.

در این راستا یکی از نزدیکان تیم ملی به همکار ما گفت: تغییر حداقل ۶ بازیکن در ترکیب اصلی نسبت به بازی با روسیه قطعی است و تیم ملی با چهره‌ای جدید به مصاف کنیا خواهد رفت تا سرمربی تیم بتواند بازیکنان دیگری را هم محک بزند.

امیر قلعه‌نویی تلاش کرده در روزهای فیفا بازیکنان آماده لیگ برتر نظیر شهریار مغانلو و محمد محبی را به اردوی تیم ملی دعوت کند و به همین دلیل می‌خواهد چهره‌های جدیدی را در بازی سه‌شنبه مقابل کنیا به میدان بفرستد. او تمام تعویض های خود را انجام خواهد داد تا بازیکنان بیشتری را راهی میدان کرده و میزان آمادگی آن‌ها را بسنجد. آن‌چه مسلم است برای قلعه‌نویی و تیم ملی نتیجه در بازی‌های دوستانه اولویت ندارد و بیشتر هماهنگی تیمی مهم است.

گفتنی است تیم ملی ایران سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کنیا رفته و دومین بازی دوستانه خود را برگزار می‌کند.

 

رونمایی از پوستر دیدار دوستانه ایران و کنیا

 فدراسیون فوتبال کشورمان از پوستر بازی دوستانه تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی کنیا رونمایی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در تعطیلات فیفا فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال کنیا خواهد بود.

کنیا

تغییرات در ترکیب تیم ملی

تغییرات احتمالی در ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با کنیا

گفته می‌شود احتمالا امیر قلعه نویی با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی با روسیه مقابل کنیا حاضر شود.

 پورحمیدی، محرمی،میلاد سرلک، شجاع خلیل‌زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون ،، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، جهانبخش،مهدی ترابی وزکی پور.

هدف سرمربی تیم ملی شاخت از همه بازیکنان است. به همین خاطر بیشتر بازیکنانی که در بازی با روسیه روی نیمکت تیم ملی نشستند، در بازی با کنیا در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان خواهند آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.